تاریخ انتشار: 1401/03/14 14:53
کد خبر: 21071

سوغات اصفهان برای پرسپولیس

پرسپولیس قصد دارد حضور پرسروصدایی در نقل‌و‌انتقالات داشته باشد.
سوغات اصفهان برای پرسپولیس

قهرمان نشدن پرسپولیس در فصل جاری باعث شده تا این تیم به فکر حضور پررنگ در بازار نقل‌وانتقالات باشد. خریدهای ناموفق، یکی از عوامل قهرمان نشدن قرمزها پس از پنج قهرمانی پیاپی عنوان می‌شود. یحیی گل‌محمدی بارها با این انتقاد روبرو شده که در این فصل بازیکنان مناسبی برای تقویت تیم انتخاب نکرد. سرمربی پرسپولیس در آخرین اظهارنظرش مشکلات باشگاه را یکی از دلایل جذب نشدن بازیکنان مدنظرش عنوان کرد و به هواداران وعده داد خبرهای خوبی در راه است.

تایید خرید دو لژیونر

توافق با علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی، خبرهای مهمی بود که در هفته گذشته از باشگاه پرسپولیس به گوش رسید. پرسپولیس ظاهرا با هر دو بازیکن به توافق نهایی رسیده است، پنجره بسته باشگاه اما باعث شده تا از این دو خرید رسما رونمایی نشود. گل‌محمدی هم در مصاحبه خود پس از پیروزی مقابل فجرسپاسی خرید این دو بازیکن در درون دروازه و خط دفاعی را تایید کرد. به نظر می‌رسد به زودی خرید این دو ملی‌پوش رسما اعلام می‌شود.

سه سپاهانی در مسیر تهران

پرسپولیس با سه بازیکن سپاهان هم ظاهرا به توافق رسیده است. سروش رفیعی، دانیل اسماعیلی‌فر و سجاد شهباززاده سه بازیکنی‌اند که در روزهای آینده احتمالا سرخپوش می‌شوند. شنیده می‌شود هر سه بازیکن در صحبت با یحیی گل‌محمدی تمایل خود را برای پرسپولیسی شدن اعلام کردند. اسماعیلی‌فر که سابقه بازی برای گل‌محمدی را دارد، در سال‌های قبل هم در فهرست خرید پرسپولیس بود و این مرتبه این مدافع راست در آستانه امضای قرارداد با پرسپولیس قرار دارد. سروش رفیعی، هافبکی که در فصول گذشته هم صراحتا تمایل به بازگشت به پرسپولیس را اعلان کرده بود، این بار فاصله‌ای با بازگشت ندارد. سومین خرید پرسپولیس از سپاهان، سجاد شهباززاده، مهاجم اصفهانی‌هاست. شهباززاده سال گذشته هم مذاکراتی با پرسپولیس داشت، دو طرف اما به توافق نرسیدند و این بازیکن در سپاهان باقی ماند. اضافه شدن این پنج بازیکن قطعا یک موفقیت برای پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات محسوب خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z98en

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرسپولیسی‌ها قبل از دربی پولدار شدند