تاریخ انتشار: 1401/03/19 18:54
کد خبر: 20862

اولین پس‌لرزه جدایی لئوناردو در PSG

روزنامه اکیپ می‌گوید بر خلاف انتظارها انتقال تابستانی لوکاس پاکتا به PSG انجام نخواهد شد چرا که او تنها در صورت حضور لئوناردو در پاریس، حاضر به این انتقال بوده است.
اولین پس‌لرزه جدایی لئوناردو در PSG

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره انتقال لوکاس پاکتا از لیون به پاری‌سن‌ژرمن مطرح بود. البته این شایعات تنها محدود به این فصل نبود و سال گذشته هم گفته می‌شد این هافبک برزیلی در یک قدمی PSG قرار دارد.

اما روزنامه فرانسوی اکیپ امروز مدعی شد با کنار رفتن لئوناردوی برزیلی از مدیریت ورزشی پاری‌سن ژرمن، پاکتا دیگر قصد پیوستن به تیم پاریسی را ندارد. اکیپ می‌گوید تلاش‌های پاری‌سن ژرمن برای جذب پاکتا توسط هموطنش لئوناردو آغاز شده بود. لئوناردو زمانی که در میلان فعالیت می‌کرد هم کسی بود که در سال 2019 برای اولین‌بار انتقال پاکتا از برزیل به اروپا را ممکن کرده بود.

اما در روزهای اخیر لئوناردو جای خود را به‌عنوان مدیر ورزشی PSG به لوئیس کامپوس داد. اکیپ مدعی است پاکتا از این ماجرا ناراحت است و دیگر قصدی برای پیوستن به پاری‌سن ژرمن ندارد

از سوی دیگر پاکتا از شرایط خود در لیون هم ناراضی بوده و به دنبال جدایی از این باشگاه است. حالا که باشگاه ثروتمند پاریسی از معادله خارج شده احتمال پیوستن هافبک تهاجمی برزیلی به لیگ برتر انگلیس بیشتر شده است. گفته می‌شود باشگاه نیوکاسل پیشنهادی 40 میلیون یورویی به لیون ارائه داده و خواهان جذب پاکتا شده اما لیون تا این لحظه از قبول پیشنهاد نیوکاسلی‌ها سر باز زده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n986x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امباپه تاوان این تصمیم را خواهد داد
مارتین واسکز: