تاریخ انتشار: 1401/03/19 19:20
کد خبر: 20861

تندترین انتقاد علیه لواندوفسکی: شرم‌‌آور است!

ملی‌پوش سابق لهستانی در اظهاراتی تند و بی‌سابقه علیه تلاشهای رابرت لواندوفسکی برای جدایی از بایرن مونیخ، تلاشهای این فوتبالیست هموطنش را «شرم‌آور» خواند.
تندترین انتقاد علیه لواندوفسکی: شرم‌‌آور است!

رابرت لواندوفسکی ستاره بزرگ فوتبال لهستان مدتی است برای جدا شدن از باشگاهش بایرن مونیخ تلاش می‌کند و در این مدت در رسانه‌ها با روسای باشگاه آلمانی و چند تن از ستاره‌های قدیمی این باشگاه درگیری‌های لفظی داشته است. در این مدت اظهارنظرهای مختلفی درباره ماجرای درگیری لواندوفسکی و بایرن مونیخ انجام شده اما یکی از ملی‌پوشهای سابق لهستان در صحبت‌هایی تند و بی‌سابقه علیه هموطنش، تلاشهای او را "شرم‌آور» خواند.

آرتور ویشنیارک‌، ملی‌پوش سابق لهستانی‌، می‌گوید لواندوفسکی بعد از سالها درخشش در بایرن می‌توانست جدایی‌اش را به مراتب بهتر مدیریت کند. او گفت از اینکه می‌بیند ستاره هموطنش چطور به اعتباری که برای ساختنش در باواریا آنقدر تلاش کرده بود اینچنین چوب حراج زده، شگفت‌زده است.

لواندوفسکی 33ساله تصمیم گرفته با وجود اینکه یک سال دیگر از قراردادش با بایرن باقی مانده امسال تابستان از این تیم جدا شده و خودش را با چالشی جدید مواجه کند. تقریبا شکی باقی نمانده که لواندوفسکی برای بازی در نوکمپ با پیراهن بارسلونا وسوسه شده است. لوا در دوران هشت ساله حضور در بایرن 19 جام بدست آورده و 344 گل به ثمر رسانده.

ویشنیارک زمانی که پیراهن ملی لهستان را به تن می‌کرد در رده باشگاهی در آلمان و در باشگاه‌های آرمینیا بیله‌فلد و هرتابرلین بازی‌کرد. به نظر می‌رسد سابقه او در فوتبال آلمان باعث شده این ملی‌پوش سابق لهستانی نسبت به تصمیم لواندوفسکی برای ترک فوتبال آلمان دیدگاهی تا این حد منفی داشته باشد.

ویشنیارک در گفتگو با شبکه اسکای آلمان گفت:" صحبتهایی که لواندوفسکی علیه باشگاه خودش می‌کند به نظر من شرم‌آور است. کسانی که این روزها به او توصیه می‌کنند، توصیه‌هایشان اصلا خوب نیست. من واقعا شک دارم تصمیم رابرت از نظر تاکتیکی هم درست باشد. او و مدیر برنامه‌هیاش پینی زاهاوی فراموش کرده‌اند که رابرت همین حالا با بایرن قرارداد دارد. من اگر مشاور او بودم می‌گفتم بیا خصوصی با بایرن صحبت کنیم و راهی برای خروج بی‌دردسر از قراردادت پیدا کنیم و بعد در رسانه‌ها صحبت کنیم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8755

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا، بارسلونا، تماسی که لواندوفسکی را عصبانی کرد
گزارش بیلد