تاریخ انتشار: 1401/03/20 22:07
کد خبر: 20826

هافبک سپاهان یکماهه لژیونر شد

میلاد جهانی با موافقت باشگاه سپاهان و به صورت قرضی براساس پیمان خواهرخواندگی امضا شده راهی پیونیک ارمنستان شد.
هافبک سپاهان یکماهه لژیونر شد

این انتقال براساس پیمان خواهرخواندگی دو باشگاه سپاهان و پونیک سرگرفته است و براساس آن قرار شده تا میلاد جهانی به مدت یکماه و برای حضور در مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا برای نماینده ارمنستان به میدان برود.

پیونیک ارمنستان فصل گذشته با کسب 75 امتیاز توانست به عنوان قهرمان لیگ ارمنستان جواز حضور در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد و حالا با جذب میلاد جهانی و همینطور احمد الجبوری تلاش دارد که بتواند به  مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده برسد.

براین اساس در صورتی که پیونیک بتواند جواز حضور در مرحله گروهی را بگیرد، شاید حضور جهانی و احمد الجبوری از سه مسابقه مرحله پلی آف که طی یکماه برگزار خواهد شد تجاوز کند و آنها حتی فصل آینده را در ارمنستان بمانند.

جهانی ساعت 5:30 صبح روز شنبه (21 خردادماه) عازم دوبی خواهد  و از آنجا به ارمنستان می‌رود تا با شرکت در اردویی تقریبا یک ماهه آماده حضور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا شود. گفته می‌شود جبوری نیز در این سفر وینگر سپاهان را همراهی خواهد کرد.


عملکرد جهانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سبب شده تا مسئولان باشگاه پیونیک به دنبال جذب این بازیکن باشند. جهانی نیز در گفتگویی کوتاه با ورزش سه ساعاتی پیش از ترک ایران ابراز امیدواری کرد این تجربه اروپایی بتواند او را با شرایط بدنی و فنی مناسب‌تری آماده حضور در مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qx7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازیکن ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌روند