تاریخ انتشار: 1401/03/22 19:03
کد خبر: 20754

رضا اسدی از پرسپولیس جدا می‌شود

رضا اسدی پیشنهاد تمدید از پرسپولیس دریافت نکرده و علاقه‌ای نیز به ادامه حضور در پرسپولیس ندارد.
رضا اسدی از پرسپولیس جدا می‌شود

تیم پرسپولیس در حالی نقل و انتقالات خود را پیش می‌برد که قرارداد 10 بازیکن بزرگسال این تیم به پایان رسید تا یحیی گل‌محمدی با دست باز به استقبال تغییرات در اسکواد تیمش برود.

یکی از بازیکنانی که شایعات زیادی پیرامونش وجود دارد، رضا اسدی است که تابستان فصل گذشته پیراهن شماره 8 را با قرارداد یکساله به دست آورد و در حالی که شروع چندان موفقی در طول فصل نداشت، در اواسط لیگ بیست و دوم به ترکیب اصلی رسید اما آخرین بازی فصل را به دلیل محرومیت از دست داد.

اسدی در مجموع 928 دقیقه برای پرسپولیس در لیگ برتر به میدان رفت تا جزو ده بازیکن نخست این تیم با بیشترین دقایق بازی نباشد. با این حال او چهار گل برای قرمزها در لیگ برتر به ثمر رساند.

شماره هشت پرسپولیس پس از پایان فصل پیشنهاد تمدید قرارداد از پرسپولیس دریافت نکرده و همچنین پیش‌تر در یک استوری نیز گلایه خود از برخوردها با خودش را اعلام کرد و نوشت که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

با جدایی رضا اسدی، کمال کامیابی‌نیا تنها هافبک دفاعی پرسپولیس خواهد بود و میلاد سرلک و محمد شریفی نیز هنوز قراردادشان را تمدید نکرده‌اند.

این در حالی است که با این اتفاق، شماره هشت پرسپولیس هم احتمالا به مرتضی پورعلی‌گنجی خواهد رسید.

اسدی هم اکنون راهی دبی شده تا در امارات به استراحت بپردازد و در پایان هفته به ایران بازخواهد گشت. وی هنوز هیچ مذاکره‌ای برای فصل آینده انجام نداده است.

پس از جدایی سعید آقایی، علی شجاعی، رامین رضاییان، مهدی مهدیخانی، حامد لک و احتمالا احسان پهلوان، رضا اسدی تبدیل به هشتمین بازیکن پرسپولیس در فهرست خروجی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byw78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسدی شبیه نوراللهی نیست