تاریخ انتشار: 1401/03/27 23:26
کد خبر: 20532

یزدانی و مرادمند با این شرایط به استقلال برمی‌گردند

معاون حقوقی استقلال اعلام کرد که دو بازیکن سرباز این تیم تحت یک سری شرایط به تیم بازخواهند گشت.
یزدانی و مرادمند با این شرایط به استقلال برمی‌گردند

فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط سیاوش یزدانی و حسین مرادمند گفت: ممکن است که آقای مرادمند بابت حضور پدرشان در جبهه و مسائل دیگری از کسورات خدمتی برخوردار شده و مدت خدمتشان کاهش پیدا کند. با توجه به اینکه نیم فصل از قراردادشان مانده، باید به باشگاه استقلال مراجعه کرده و برای تمدید قرارداد مذاکره کنند. البته این منوط به آن است که ایشان از خدمت نظام وظیفه ترخیص شوند.

وی ادامه داد: در خصوص آقای یزدانی نیز باید بگویم که ایشان نیز به مانند حسین مرادمند بازیکن ملوان هستند. سیاوش در مرحله اول کنکور دکتری قبول شده و تعیین رشته هم کردند. ایشان مرحله دوم و آزمون مصاحبه دارند. اگر قبولی یزدانی قطعی شد، باید دید که ایشان شرایط استفاده از مرخصی تحصیلی و ادامه فوتبالش را به عنوان دانشجو را دارند یا خیر.

معاون حقوقی استقلال در پایان گفت: آنجا ملاک سازمان نظام وظیفه عمومی است که اعلام می کنند که یزدانی می تواند از این موقعیت استفاده کند یا خیر. اگر که موافقت شود، وی با استقلال قرارداد دارد. یعنی بعد از خدمت، او باید به باشگاه مراجعه کنند که در خدمتشان باشیم. بسیار علاقه داریم در خدمت این دو بازیکن باشیم ولی در حال حاضر آنها در عضو تیم ملوان هستند ولی در صورت ترخیص هر دو، به استقلال بازخواهند گشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekenv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۳ بازنده بزرگ در پرونده سربازی مدافع استقلال