تاریخ انتشار: 1401/03/28 00:04
کد خبر: 20530

حکم نهایی یوفا در مورد حمله الخلیفی به اتاق داوران

یوفا امروز لئوناردو، مدیر ورزشی سابق پی اس جی را یک جلیه محروم کرد ولی برای ناصر الخلیفی جریمه ای در نظر نگرفت.
حکم نهایی یوفا در مورد حمله الخلیفی به اتاق داوران

رئال مادرید 18 اسفند سال گذشته در یک بازی دراماتیک و فوق العاده موفق شد پاری‌سن‌ژرمن را با نتیجه 3-1 شکست دهد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند. در این بین ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه فرانسوی که طاقت نداشت یک بار دیگر ناکامی تیمش در چمپیونزلیگ را ببیند رفتار تاسف باری را از خود به‌نمایش گذاشت.

.

در پایان بازی ناصر الخلیفی اتفاق عجیبی را در سانتیاگو برنابئو رقم زد. به گزارش مونیکا مارچانته از موویستار، الخلیفی بعد از بازی به سرعت مکان خود را ترک کرد تا با فریاد زدن به محوطه‌ای که برای تیم‌های میهمان در ورزشگاه تعبیه شده بود؛ برود. در حالی‌که رئیس پاری‌سن‌ژرمن بسیار ناراحت به نظر می‌رسید یک تصویر شرم آور را رقم زد. در واقع اصلی‌ترین هدف الخلیفی مورد اعتراض قرار دادن داور بود.

یکی از کارمندان رئال مادرید این صحنه را ضبط ‌کرد و الخلیفی که متوجه این قضیه شد به سمت او  رفت تا با فریاد "من تو را می‌کشم" به او حمله کند. البته لئوناردو(مدیر ورزشی پی اس جی) بعداً خواستار پاک شدن تصاویر موبایل کارمند رئال مادرید شد که جنجال بسیار بزرگی را رقم زد.

امروز حکم کمیته انضباطی یوفا در مورد آن اتفاق اعلام شد و جالب اینکه تنها لئوناردو از همراهی تیمش در یک بازی از رقابت های اروپایی محروم شد و برای الخلیفی جریمه ای در نظر گرفته نشد. لازم به ذکر است که لئوناردو دیگر سمتی در پی اس جی ندارد و مدتی پیش برکنار شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byak9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عذرخواهی یوفا از هواداران بعد از اتفاقات فینال لیگ قهرمانان