تاریخ انتشار: 1401/04/01 18:36
کد خبر: 20316

مانه: وقتی بایرنی ها توضیح دادند چه ایده هایی دارند مجذوب شدم

سادیو مانه پس از انتقال به بایرن مونیخ صحبت کرد.
مانه: وقتی بایرنی ها توضیح دادند چه ایده هایی دارند مجذوب شدم

سادیو مانه در مراسم معارفه خود پس از حضور در بایرن مونیخ گفت:"من به انگلیسی صحبت خواهم کرد و احتمالاً سه ماه دیگر طول بکشد تا بتوانم کاملا آلمانی حرف بزنم زمانی که بایرن علاقه نشان داد، با مدیربرنامه‌هایم صحبت کردم. همیشه فکر می کردم بایرن باشگاه مناسبی برای من است، اینجا هستم که کمک کنم قهرمانی‌های بیشتری کسب کنند."

وی درباره ناگلزمن اینطور توضیح داد: "ما همدیگر را دیدیم و حرف زدیم. آشنایی با او و پروژه‌اش بسیار مهم بود، حسن نیز حضور داشت. زمانی که آنها برای من توضیح دادند که چه ایده هایی دارند مجذوب شده بودم. لازم نبود دوباره فکر کنم و تقریباً بلافاصله قبول کردم."

مانه در مورد پستش گفت: فکر می کنم کسی که می تواند بهترین جواب را به این سوال شما بدهد اینجا نشسته (خندید و به یولیان ناگلزمن نگاه کرد). من را در دروازه یا دفاع قرار نخواهد داد."

مهاجم سنگالی ادامه داد: "پیش از این در یک تیم بزرگ حضور داشتم و موفقیت های زیادی با هم کسب کردیم. همیشه بوندسلیگا را دنبال می‌کردم و بازی های بایرن را در لیگ قهرمانان اروپا تماشا کردم. بایرن یکی از بهترین تیم های جهان است. من به پروژه باواریا باور دارم و ما می توانیم در تمامی رقابت‌ها مدعی باشیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5eya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین مساله مانه در بایرن: شماره‌های خوب صاحب دارد