تاریخ انتشار: 1401/04/01 20:00
کد خبر: 20311

هافبک لیورپول درخواست جدایی داد

الکس اکسلید چمبرلین، هافبک انگلیسی و 29 ساله به مدیران لیورپول درخواست جدایی داده است.
هافبک لیورپول درخواست جدایی داد

الکس اکسلید چمبرلین در سال های اخیر اگرچه اغلب در زمان حضور در میدان نمایش قابل قبولی از خود داشته، اما معمولا در ترکیب ثابت یورگن کلوپ قرار نگرفته و مسابقات لیورپول را از روی نیمکت تماشا کرده است. تنها یک سال از قرارداد فعلی این هافبک جنگنده با مرسی سایدی ها باقی مانده و به نظر خود چمبرلین نیز دیگر تمایلی به ماندن در استادیوم آنفیلد ندارد.

نشریه لیورپول اکو مدعی شد این ملی پوش انگلیسی این هفته درخواست جدایی خود را رسما به مدیران باشگاه لیورپول ارائه کرده است. تنها چند ماه تا آغاز جام جهانی قطر 2022 باقی مانده و الکس اکسلید چمبرلین به خوبی می داند در صورت ادامه این روند شانس زیادی برای قرار گرفتن در لیست نهایی گرت ساوت گیت و بازی در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی نخواهد داشت.

البته به نظر می رسد یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تمایل چندانی به از دست دادن چمبرلین ندارد و خواهان ماندن این بازیکن در آنفیلد شده است. اما تمایل به قرار گرفتن در ترکیب ثابت یک تیم باعث شده خود این بازیکن درخواست جدایی دهد و باید دید در نهایت واکنش مدیران لیورپول به این خواسته غیرمنتظره از الکس اکسلید چمبرلین چه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ke8gx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره لیورپول با بدشانسی جام جهانی را از دست داد