تاریخ انتشار: 1401/04/02 15:03
کد خبر: 20280

درخشش برند ایرانی در لیگ ملت‌های والیبال

حضور یک برند ایرانی در لیگ ملت های والیبال موفقیتی جدید برای ورزش و اقتصاد ایران در یک رویداد بین المللی با حضور برندهای مطرح دنیاست.
درخشش برند ایرانی در لیگ ملت‌های والیبال

هفته دوم لیگ ملت های والیبال در شرایطی برای تیم ملی ایران آغاز شده که شاگردان بهروز عطایی با چهره ای جدید و بدون بازیکنان صاحب نام و باتجربه در این دوره حضور یافته اند و نتایج قابل قبولی هم کسب نکرده اند.

ملی پوشان ایران در هفته دوم برابر تیم ملی بلغارستان هم شکست خوردند تا انتقاد از تیم ملی بیشتر شود اما در کنار این نتایج یک برند ایرانی توانسته است در میان برندهای مطرح دنیا حضور پیدا کند و کنار زمین یارو و یاور ورزش و تیم ملی والیبال ایران باشد.

در شرایطی که حضور در رویداد بزرگی مثل لیگ ملت های والیبال سخت و دشوار است شرکت «غنچه» به عنوان یک برند قدیمی و باتجربه ایرانی توانسته است حضور در خشانی در جمع حامیان مالی لیگ ملت ها داشته باشد و باعث افتخار و غرور ملی ورزش و اقتصاد ورزش ایران شود.

ملی پوشان ایران که جوانانی شایسته و آینده دار هستند، هر چند نتوانسته اند در این دوره به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنند اما حضور یک برند ایرانی در کنار زمین به آنها کمک کرده است که با روحیه بهتری به ادامه مسابقات فکر کنند.

این برند باتجربه و قدیمی که مردم ایران خاطرات زیادی با آن دارند توانسته است در عرصه بین المللی به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند و با حضور در لیگ ملت ها اعتبار تازه ای را برای خود رقم بزند که همین امر می تواند به الگویی مناسب برای سایر شرکت ها و برندها تبدیل شود تا در عرصه بین المللی حضور پیدا کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eke7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فدراسیون جهانی والیبال زمان برگزاری لیگ‌ ملت‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ را اعلام کرد