تاریخ انتشار: 1401/04/04 20:04
کد خبر: 20191

سعید دقیقی در دوراهی شهر پدری و پایتخت!

سرمربی فصل پیش شمس آذرقزوین هنوز ادامه همکارش اش با این تیم قطعی نشده است.
سعید دقیقی در دوراهی شهر پدری و پایتخت!

سعید دقیقی مهاجم مطرح سابق فوتبال ایران که بعد از پایان فوتبال چند سالی در عرصه های مدیریتی فعالیت می‌کرد، فصل پیش روبه مربیگری آورد و توانست در اولین تجربه سرمربیگری خوش بدرخشد.

دقیقی که اصالتا اهل قزوین است، بعد از آنکه تیم شمس آذر در لیگ یک شرایط خوبی در نیم فصل دوم نداشت و یکی از کاندیداهای سقوط بود، طی یک ریسک بزرگ هدایت تیم شهر خود را برعهده گرفت و توانست از 16 بازی پایانی لیگ یک نتایج فوق العاده ای به دست آورد و در نهایت با این تیم به رتبه تک رقمی در جدول مسابقات دست یابد.

به همین خاطر مسئولان شمس آذر قزوین تلاش زیادی برای حفظ این مربی جوان انجام دادند. در چنین شرایطی دقیقی خودش هم دوست دارد همچنان در قزوین که زادگاهش است، به فعالیت بپردازد اما او پیشنهادهای دیگری از یکی دو تیم دیگر دریافت کرده و به همین خاطر قراردادش را با شمس آذر قطعی نکرده است.

درباره دقیقی گفته می‌شود که او یکی از گزینه های سرمربیگری سایپا در لیگ یک آینده است. به همین منظور به نوعی او در یک دوراهی قرار گرفته است. دوراهی که یک طرف به تیم شهر دقیقی ختم می‌شود و طرف دیگر به سایپا، تیمی که برای صعود به لیگ برتر تلاش خواهد کرد.

باید دید این مربی جوان در نهایت کدام تیم را به عنوان مقصد آینده فوتبال خود انتخاب خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5n5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قزوین شد

بغض دقیقی مقابل رافت ترکید
شمس آذر قزوین3-1 شهرداری آستارا:

برد ارزشمند بلادی مقابل دقیقی بی تجربه
ویستاتوربین 2-1 شمس آذر قزوین:

سرمربی موقتی که فصل بعد هم ماندنی شد!
اتفاقات عجیب در شمس آذر ادامه دارد؛