تاریخ انتشار: 1401/04/08 19:03
کد خبر: 20008

ستاره آلمانی در رئال مادرید بازنشسته خواهد شد؟

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید ممکن است سال آینده از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
ستاره آلمانی در رئال مادرید بازنشسته خواهد شد؟

در تابستان سال 2014 بود که خبر انتقال تونی کروس، هافبک ارزشمند و جوان بایرن مونیخ به رئال مادرید با رقم تنها 30 میلیون یورو منتشر شد. بسیاری این انتقال را بدترین فروش تاریخ بایرن مونیخ توصیف کرده و معتقدند از دست دادن چنین ستاره ای آنهم تنها با رقم 30 میلیون، یک اشتباه بزرگ و نابخشودنی از سوی مدیران باشگاه بایرن مونیخ محسوب می شود.

تونی کروس در سال های اخیر بی تردید یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بوده و نقش مهمی در موفقیت های این باشگاه پرافتخار ایفا کرده است. کهکشانی ها در فصول گذشته بارها موفق به فتح لیگ قهرمانان شده اند و بی شک تونی کروس یکی از بازیکنان موثر در راه رسیدن به این افتخارات بزرگ بوده است. قرارداد این هافبک آلمانی در تابستان سال 2023 تمام می شود و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است.

اما نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد تونی کروس هنوز در مورد آینده به جمع بندی نرسیده و احتمال خداحافظی این بازیکن در تابستان سال 2023 از فوتبال وجود دارد. تونی کروس سال آینده 33 ساله خواهد شد و او بارها در سال های اخیر اعلام کرده که علاقه ندارد دوران ورزشی خود را خیلی طولانی کند. تونی کروس از تیم ملی آلمان نیز خداحافظی کرده و ممکن است در تابستان سال 2023، شاهد وداع همزمان لوکا مودریچ و تونی کروس، دو تا از بهترین هافبک های تاریخ رئال مادرید با فوتبال باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekdo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین و موفق‌ترین انتقال قرن رئال مادرید