تاریخ انتشار: 1401/04/08 19:23
کد خبر: 20007

جواب منفی به چلسی؛ ریچارلیسون تاتنهامی شد

تاتنهام تا 48 ساعت آینده ریچارلیسون، ستاره برزیلی اورتون، را با قراردادی 70 میلیون یورویی به خدمت خواهد گرفت.
جواب منفی به چلسی؛ ریچارلیسون تاتنهامی شد

نشریه انگلیسی اتلتیک اعلام کرد تلاشهای تاتنهام برای جذب ریچارلیسون، ستاره برزیلی اورتون، به نتیجه رسیده و او تا 48 ساعت آینده با قراردادی 70 میلیون یورویی به این تیم خواهد پیوست. مهمترین رقیب تاتنهام در جذب ریچارلیسون، چلسی بود اما سفیدپوشان در نهایت موفق‌تر از آبی‌های لندن عمل کردند.

بر اساس گزارش اتلتیک، مذاکرات دو باشگاه تاتنهام و اورتون، در روزهای اخیر خوب پیش رفته و حالا به مراحل پیشرفته رسیده. اورتون خواهان دریافت نزدیک به 70 میلیون یورو است و این نشریه انگلیسی می‌گوید تاتنهام موافقت اصولی خود را با این قیمت اعلام کرده است.

اورتون از تاتنهام خواسته که تا 30 ژوئن قرارداد را کامل کند چرا که باشگاه مرسی‌سایدی اگر بخواهد بودجه‌اش را متوازن کند تا از نظر قوانین فیرپلی مالی به مشکل برنخورد به اینکه رقم قرارداد ریچارلیسون را تا پیش از 30 ژوئن از تاتنهام دریافت کند نیاز دارد.

اگر این اتفاق بیفتد و تاتنهام تا فردا مبلغ مد نظر اورتون را بپردازد، انتقال ریچالیسون به تاتنهام حداکثر تا پس‌فردا رسمی خواهد شد.

یک روزنامه‌نگار انگلیسی به اتلتیک گفته که دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام و بیل کن‌رایت، رئیس باشگاه اورتون، این هفته روز دوشنبه در یک رستوران با هم شام خورده و درباره انتقال ریچارلیسون گفتگو کرده‌اند. بر اساس گزارش اتلتیک، تکلیف ستاره برزیلی در همین قرار شام مشخص شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxbnm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام اتحادیه انگلیس| چلسی فاتح دربی لندن شد