تاریخ انتشار: 1401/04/09 19:29
کد خبر: 19967

ناکامی پرسپولیس در جذب مهاجم تبریزی

مذاکره پرسپولیس با امیر شهیم بی نتیجه مانده است.
ناکامی پرسپولیس در جذب مهاجم تبریزی

امیر شهیم مهاجم فصل گذشته ماشین سازی عملکرد درخشانی در لیگ یک داشت و باوجود سقوط ماشین سازی، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. او قرار بود در نقل و انتقالات زمستانی راهی خیبر شود اما پس از امضای قرارداد با خیبر، به ماشین سازی بازگشت و همین موضوع باعث شد تا از سوی کمیته تعیین وضعیت حکم علیه او صادر شود.

اگرچه شهیم به این حکم اعتراض کرده و پرونده در کمیته استیناف جاری است اما او برای انتخاب مقصد بعدی در انتظار روشن شدن سرنوشت این پرونده است.

پیش از این شهیم راهی باشگاه پرسپولیس شد و مذاکراتی را با این تیم داشت و برای امضای قرارداد پنج ساله به توافق رسید اما باشگاه پرسپولیس نیز به وی اعلام کرد که پس از حکم کمیته استیناف قرارداد را نهایی خواهد کرد. حالا خبر رسیده که او راهی پرسپولیس نیز نخواهد شد.

در این بین گل‌گهر و تراکتور نیز به سراغ او رفتند و شنیده‌ها حاکی از آن است که شهیم دیروز به دفتر باشگاه تراکتور در تبریز رفت و مذاکراتی را با علی خطیر انجام داد که به نتیجه نرسید.

مهاجم ۱۸ ساله این روزها در اردوی تیم ملی جوانان است و به زودی در شرایطی که با پرسپولیس و تراکتور به توافق نرسیده، مقصد خود را انتخاب خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5m6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمره قبولی گل‌محمدی برای خریدهای این فصل پرسپولیس