تاریخ انتشار: 1401/04/10 17:21
کد خبر: 19935

ماجدی از عدم ثبت قراردادهای بیش از سقف خبر داد!

سرپرست فدارسیون فوتبال می‌گوید قانون سقف قراردادها از سوی سازمان لیگ، کارشناسی و تدوین شده است.
ماجدی از عدم ثبت قراردادهای بیش از سقف خبر داد!

میرشاد ماجدی در حاشیه بازی دوستانه نه به اعتیاد، درباره موضوع سقف قرارداد بازیکنان و مربیان لیگ برتری اظهار کرد: در این هفته این بحث‌ها را رصد کردیم و دیدیم که اعداد و ارقام با قدیم فاصله زیادی دارند. سازمان لیگ موضوع را بررسی کرد و به این نتیجه رسید که سقفی برای ثبت قراردادها باشد و اگر کسی بیشتر از آن سقف قرارداد بست، قراردادش ثبت نشود.

وی افزود: در قدیم پروسه‌ای را انجام دادند که موفق نبود. اگر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به این ارقام  ورود نکنند، معلوم نیست سال بعد ارقام چه خواهد شد. در جامعه ما حقوق کارمندان نسبت به تورم رشد نمی‌کند و اگر الان جلوی ریخت و پاش‌ها گرفته نشود نمی‌توان کاری کرد. بحث کارشناسی این موضوع را سازمان لیگ انجام داده و به این نتیجه رسیدند که سقف تعیین شود.

او درباره برگزاری بازی دوستانه ایران برابر اروگوئه هم گفت: برای اینکه بتوانیم بازی دوستانه را هماهنگ کنیم نیاز به انعقاد قرارداد داریم. صحبت‌های خوبی انجام شده اما چون قراردادی امضا نشده نمی‌توانیم از آن صحبت کنیم اما امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

وی درباره ثبت‌نام کردنش در انتخابات فدراسیون فوتبال هم گفت: امیدوارم هر کسی می‌آید به فوتبال کمک کند. اگر احساس کنم که می‌توانم کمک کنم می‌آیم.

او درباره وضعیت اسکوچیچ هم گفت: او برنامه‌هایش را به فدراسیون داده و کارها پیش می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kekbv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست میزبانی فوتبال ایران برای رقابتهای مقدماتی زیر 23 سال