تاریخ انتشار: 1401/04/10 20:08
کد خبر: 19927

ارسلان مطهری جایگزین شهباززاده در سپاهان؟

ذخیره طلایی آبی‌ها در لیگ بیست و دوم در رادار طلایی‌پوشان اصفهان قرار گرفته است.
ارسلان مطهری جایگزین شهباززاده در سپاهان؟

با جذب سجاد شهباززاده و تمدید قرارداد آرمان رمضانی و البته زمزمه‌های جدی مبنی بر پیوستن کاوه رضایی به جمع آبی‌ها، به نظر می‌رسد ارسلان مطهری جایی در برنامه‌های سرمربی پرتغالی باشگاه برای حضور در ترکیب اصلی ندارد.

حالا احتمال دارد مطهری که فصل گذشته هم چندان از دقایقی که به کار گرفته می‌شد رضایت نداشت، برای فصل آینده در تیم جدیدی توپ بزند.

مهاجم سابق ذوب‌آهن و تراکتور که در زمان حضورش در استقلال سه بار دروازه پرسپولیس را باز کرد و به واسطه گل‌های حساسش محبوبیت بالایی هم بین هواداران استقلال پیدا کرده، یکی از گزینه‌های سپاهان برای تقویت خط حمله است. بازیکن ۲۹ ساله‌ای که فصل بعد را هم با استقلال قرارداد دارد اما آنطور که از اصفهان خبر می‌رسد، مدیران سپاهان شرایط جدایی این بازیکن را بررسی کرده و به دنبال جذب گلزن استقلالی‌ها هستند.

هرچند تا زمان قطعی‌شدن انتقال کاوه رضایی به جمع آبی‌ها نمی‌توان خروج مطهری را قطعی دانست اما با توجه به جدایی ژستد و ایجاد شدن یک جای خالی برای جذب مهاجم خارجی، بعید به نظر می‌رسد مطهری که نسبت به نیمکت‌نشینی‌اش در فصل گذشته هم اعتراضات محترمانه‌ای داشت، تحمل نیمکت‌نشینی در فصل آینده را داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4887va

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشش ستاره محبوب استقلالی‌ها در سپاهان (عکس)
اختصاصی فرتاک ورزشی|