تاریخ انتشار: 1401/04/14 19:54
کد خبر: 19752

مراسم معرفی سرمربی جدید تراکتور/ زنوزی: بردیف برای انجام کارهای بزرگ آمده است

مالک باشگاه تراکتور در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم گفت: بردیف برای انجام کارهای بزرگ به تراکتور آمده است.
مراسم معرفی سرمربی جدید تراکتور/ زنوزی: بردیف برای انجام کارهای بزرگ آمده است

محمدرضا زنوزی مطلق در مراسم معرفی قربان بردیف به اعضای تیم تراکتور، اظهار داشت: به اعضای کادرفنی و بازیکنان جدید خیر مقدم می‌گویم. تراکتور یکی از باشگاه‌های بزرگ و پرهوادار ایران و آسیاست.

وی ادامه داد: باتوجه به سوابق بردیف در فوتبال اروپا و روسیه، پذیرفتن پیشنهاد همکاری تراکتور توسط وی یک افتخار برای ما است. خوشبختانه باتوجه به رفاقت چندین ساله با من و تلاش خطیر و سهرابی، بردیف به تراکتور آمد و ان‌شالله سال‌ها از خدمات وی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: نتایج تیم‌های تحت هدایت بردیف بر همگان مشخص است و نیازی به تعریف و تمجید ما نیست. شکست دادن بایرن مونیخ و بارسلونا اتفاق کمی نبوده و این موفقیت‌ها از دست بزرگمردی همچون بردیف بر می‌آید. از بردیف و همکارانش بابت پذیرش پیشنهاد تراکتور تشکر می‌کنم.

زنوری خطاب به بردیف، گفت: تراکتور تیم بزرگی بوده و انتظار هواداران از شما زیاد است. می‌دانیم مرد بزرگی هستید و کار بزرگ را بزرگمردها انجام می‌دهند. من از تمامی ارکان باشگاه می‌خواهم که همدل و هم‌صدا باشند تا به هدف بزرگ تراکتور که قهرمانی در لیگ برتر است، دست یابیم. این کار امکان‌پذیر هست.

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه خبرهای خوبی برای هواداران دارم، اظهار داشت: بردیف تمامی بازیکنان داخلی و خارجی را خودش انتخاب می‌کند و من به وی قول دادم هر بازیکنی که بخواهند و در صورت تمایل خود بازیکن، جذب خواهیم کرد. مذاکره با سه بازیکن خارجی مدنظر بردیف در حال انجام بوده و تا چند روز آتی به نتیجه ختم خواهد شد، همچنین یک بازیکن خارجی دیگر در مرحله انتخاب قرار دارد.

وی با بیان اینکه بازیکنان جدید تا زمان اردو به تیم اضافه می‌شوند، بیان کرد: مذاکره با چند بازیکن داخلی در حال انجام بوده و ان‌شالله به توافق دست یابند و امسال به موفقیت برسیم.

زنوزی با بیان اینکه تراکتور بعد از قهرمانی در جام حذفی بنا به دلایلی به کما رفت، خاطرنشان کرد: به هواداران اعلام می‌کنم که تراکتور به روزهای خوبش بازگشته و انتظارم از اعضای تیم این است که با کسب نتایج خوب من را به عنوان یک هوادار و تمامی هواداران را خوشحال کنند.

وی با تاکید بر اینکه بردیف انسان بزرگی است، توضیح داد: روز به روز به این نتیجه می‌رسم که هنوز شخصیت بزرگ وی را به طور کامل نشناخته‌ام. انسان بزرگی از نظر اخلاقی و منش وارد فوتبال ایران شده که اولویت اولش موفقیت تیم است.

مالک باشگاه تراکتور ادامه داد: امیدوارم همگی به هدفمان دست یافته و هواداران را خوشحال کنیم. خواستن توانستن است و من در زندگی شخصی به هر چیزی که از خدا خواسته‌‌ام، دست یافته‌ام. اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که لازمه رسیدن به اهداف، تلاش و کوشش است. بردیف ترکمن است و اصالت ترک دارد، امیدوارم ترک‌ها را به هدفشان که قهرمانی است، برساند.

همچنینی علی خطیر در مراسم معارفه کادرفنی، اظهار داشت: امروز به دلیل حضور یک مربی صاحب نام، فرهیخته و متخصص، روز تاریخی برای فوتبال ایران و باشگاه تراکتور است. با حضور بردیف که یکی از برترین مربیان روسیه و اروپاست، فصل تاریخی برای تراکتور آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه فوتبال ایران از حضور قربان بردیف بهره‌مند خواهد شد، توضیح داد: وی در ساختارسازی و بازیکن‌سازی صاحب سبک بوده و مجاب کردن او برای حضور در فوتبال ایران کار آسانی نبود.

خطیر با بیان اینکه پروژه‌ای که با بردیف آغاز کرده‌ایم به قهرمانی ختم خواهد شد، گفت: بنده از بازیکنان تراکتور تقاضا دارم که حضور این کادرفنی را قدر بدانند. آموزش‌ها زیر نظر بردیف باعث افزایش کیفیت شما خواهد شد.

انتهای پیام/

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3998bw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بردیف: «نظم» حرف اول و آخر را در تیم من می‌زند