تاریخ انتشار: 1401/04/14 20:22
کد خبر: 19750

آرتتا به آرسنال: این دو هافبک را حتما باید داشته باشم

میکل آرتتا دو هدف اصلی خود برای تقویت خط میانی آرسنال را به مدیران باشگاه اطلاع داده و خواهان تلاش حداکثری برای جذب این دو هافبک شده است.
آرتتا به آرسنال: این دو هافبک را حتما باید داشته باشم

آرسنال که حالا در آستانه بازگشت به چمپیونزلیگ قرار دارد برای تقویت هر چه بیشتر تیم به دنبال جذب بازیکنان بیشتری است و میکل آرتتا به مدیریت باشگاه اطلاع داده که خریدهای تا این لحظه جواب نیازهای او را نخواهد داد.

بعد از آنکه میکل آرتتا با جذب دو مهره تهاجمی، گابریل ژسوس و فابیو ویرا، خیالش از بابت فاز حمله را تا حد زیادی راحت کرد حالا به دنبال تقویت خط میانی آرسنال با چند مهره باکیفیت است. او به این‌منظور به مدیریت باشگاه اطلاع داده که خواهان خرید سرگئی میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو و یوری تیلمانس از لسترسیتی است.

رسانه‌های ایتالیایی اخیرا گزارش دادند که آرسنال برای جذب میلینکوویچ ساویچ یک پیشنهاد 55 میلیون یورویی به لاتزیو ارائه داده. اما لاتزیو برای واگذاری ستاره 27ساله صرب خواهان 65 میلیون یورو است. باید دید فشارهای آرتتا، مدیریت آرسنال را به این نتیجه می‌رساند که به خواست لاتزیو گردن بگذارند؟

آرتتا همچنین خواهان جذب یوری تیلمانس بلژیکی از لستر شده است. این ستاره 25ساله بلژیکی سال گذشته یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را پشت سر گذاشت. شاید خرید تیلمانس برای آرسنال راحت‌تر از میلینکوویچ ساویچ باشد چرا که او در سال آخر قراردادش با لستر قرار دارد و روباه‌ها احتمالا سرسختی کمتری بر سر قیمت واگذاری‌اش نشان خواهند داد.

یکی از بزرگترین مشکلات آرسنال و آرتتا در جذب این دو هافبک این است که منچستریونایتد هم روی هر دوی آنها دست گذاشته. از طرف دیگر چلسی هم به دنبال جذب ملینکوویچ ساویچ است. آرتتا اما مصمم است دو مهره مد نظرش را فصل بعد در اختیار داشته باشد تا بتواند آرسنالی قدرتمند را روانه اروپا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27q6ge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آرتتا: باید فکری به حال کارت‌های قرمز کنیم