تاریخ انتشار: 1401/04/15 18:37
کد خبر: 19725

حمله به کاپیتان یونایتد به خاطر رونالدو! (عکس)

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است.
حمله به کاپیتان یونایتد به خاطر رونالدو! (عکس)

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد خواهان جدایی از این باشگاه شده و می خواهد بعد از یک سال اولدترافورد را ترک کند. امروز اخباری مبنی بر عصبانیت رونالدو از جریمه 25 درصد مدیران باشگاه بابت ناکامی در رسیدن به لیگ قهرمانان خشمگین شده و این یکی از دلایل او برای ترک یونایتد در فصل تابستان است.

اما هری مگوایر، کاپیتان انگلیسی منچستریونایتد، یک پست اینستاگرامی در مورد ناراحتی کریستیانو رونالدو از کاهش دستمزد 25 درصدی بابت جریمه ناکامی در راهیابی به لیگ قهرمانان را لایک کرده و در واقع به نوعی این شایعات را تایید کرده است. حالا هواداران منچستریونایتد به شدت هری مگوایر را مورد انتقاد قرار دادند و اعتبار بازوبند کاپیتانی این مدافع پراشتباه و انگلیسی را زیر سوال بردند. هواداران یونایتد از اینکه هری گوایر یک مشکل خصوصی و درون باشگاهی را به این شکل تایید کرده، خشمگین شده و مدعی شدند چنین بازیکنی با این اخلاق نباید بازوبند کاپیتانی باشگاه را بر روی بازوی خود ببندد.

پیش از این نیز درخواست هایی برای گرفتن بازوبند از هری مگوایر در اولدترافورد پس از یک فصل دشوار و پراشتباه وجود داشت و حالا این خواسته پس از اشتباه عجیب او در شبکه های اجتماعی افزایش یافته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e5jy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکرار یک رفتار غیرحرفه‌ای از سوی رونالدو!