تاریخ انتشار: 1401/04/15 19:08
کد خبر: 19722

گزینه آنچلوتی برای جانشینی بنزما مشخص شد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بورخا مایورال، مهاجم سابق رم برای فصل آینده در ترکیب تیمش می‌خواهد.
گزینه آنچلوتی برای جانشینی بنزما مشخص شد

با منتفی شدن انتقال گزینه‌هایی چون ارلینگ هالند، کیلیان امباپه و ریچارلیسون، حالا رئال مادرید به دنبال بازگرداندن یک مهاجم قدیمی است. بورخا مایورال، مهاجم بلندقامت اسپانیایی که از اکتبر 2020 تا ژانویه 2022 را در ورزشگاه المپیکو و در ترکیب رم گذراند و سپس به‌صورت قرضی به تیم ختافه رفت، آماده بازگشت به برنابئو است. امروز نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد با توجه به اینکه لوکا یوویچ به فیورنتینا پیوسته و کارهای انتقال این مهاجم صربستانی به لیگ ایتالیا نهایی شده است، کارلو آنچلوتی می‌خواهد بورخا مایورال فصل آینده در رختکن رئال مادرید و به‌عنوان گزینه جانشین کریم بنزما حاضر باشد.

در واقع لوکا یوویچ نیز فصل گذشته همین نقش را بر عهده داشت، اما فقط 15 بازی در لالیگا انجام داد و نتوانست رضایت کارلتو را جلب کند. سه سال از قرارداد لوکا یوویچ با رئال مادرید باقی مانده و این باشگاه برای فرار از پرداخت دستمزد 30 میلیون یورویی او در این مدت، با فیورنتینا که همچنان به دنبال جانشینی برای دوسان ولاهوویچ است، به توافق رسید.

بورخا مایورال در سال 2015 اولین بازی خود را برای رئال مادرید انجام داد، اما در ادامه در بوندس‌لیگا و ولفسبورگ بازی کرده، سپس راهی لوانته شد و در ادامه نیز به پایتخت ایتالیا رفت. مایورال در در ترکیب جالوروسی 56 بازی در تمامی مسابقات انجام داده و 18 گل به ثمر رساند. اما در تابستان گذشته پس از آمدن تامی آبراهام به ایتالیا، بورخا مایورال نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب پیدا کند و در ماه ژانویه به‌صورت قرضی به ختافه رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8mzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بنزما: همه چیز با گل افساید من شروع شد+فیلم


جانشین بنزما؛ بازیکنی که هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد
نقشه غیر‌منتظره رئال مادرید برای ستاره فرانسوی