تاریخ انتشار: 1401/04/15 19:15
کد خبر: 19721

واکنش فکری به صحبت های یزدانی: با این حرف‌ها به کسی جایزه نمی‌دهند!

سرمربی سابق تیم استقلال تهران به اظهارات بازیکن این تیم واکنش نشان داد.
واکنش فکری به صحبت های یزدانی: با این حرف‌ها به کسی جایزه نمی‌دهند!

محمود فکری درخصوص مذاکرات برای انتخاب تیم جدیدش گفت: چند پیشنهاد وجود داشته و صحبت کردیم ولی پیشنهاد جدی از تیم سایپا بود. صحبت کردیم و منتظر جواب آنها هستیم.

فکری درمورد اظهارات سیاوش یزدانی مبنی بر اینکه افتخار می‌کند شاگرد او نبوده، گفت: واقعا دمش گرم! این بی احترامی واقعا بی سابقه بود. البته برای من عادی شده چون در این مدتی که سرمربی بودم و بعد از آن هم که در استقلال نبودم انواع و اقسام بی حرمتی ها را دیدم. ما در شرایط سخت کار کردیم و همه مشکلات آن زمان را می‌دانند ولی با فحاشی و بی احترامی مواجه شدیم. اینکه یک بازیکن چنین حرفی می‌زند واقعا باید به حال فوتبال‌مان تاسف خورد. صبرم خیلی زیاد است اما به کسی با چنین حرف‌هایی جایزه نمی‌دهند.

او ادامه داد: فقط از این خوشحالم که مشخص شد چه کسانی کم کاری می‌کردند تا استقلال زمین بخورند. من مهم نیستم و همه ما روزی می‌آییم و روزی هم باید برویم ولی مشخص شد که وقتی می‌گفتم جریاناتی وجود دارد امروز اینقدر واضح آن را توضیح می‌دهند. برایم عجیب بود که چرا با من چنین رفتاری کردند ولی مطمئنم بیشتر از این هم مشخص می‌شود که چرا با ما رفتارهای عجیب و غریب داشتند. 

فکری در پایان گفت: سعی کردم دور از همه حواشی صبور باشم و صحبتی نکنم ولی می‌بینم که از سکوتم سواستفاده می‌شود. امیدوارم بساط بی اخلاقی‌ها از فوتبال برچیده شود و همه بدون ماسک و نقاب خودشان باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqmlw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: برخی از بازیکنان استقلال در بازی با سپاهان کم‌کاری کردند تا برکنار شوم/ کسانی که کثافت‌کاری کردند را نفرین می‌کنم