تاریخ انتشار: 1401/04/15 19:46
کد خبر: 19718

رسمی؛ غول آژاکس جانشین ارلینگ هالند شد (عکس)

سباستین هالر، ستاره فصل گذشته آژاکس با رقم 35 میلیون یورو و با قراردادی چهار ساله به دورتموند پیوست.
رسمی؛ غول آژاکس جانشین ارلینگ هالند شد (عکس)

سباستین هالر، ستاره ساحل عاجی پس از حضور در اینتراخت فرانکفورت بین سال های 2017 و 2019 برای دومین بار در دوران حرفه ای خود راهی بوندسلیگا شده و با قراردادی چهار ساله به دورتموند پیوست. سباستین هالر شماره 9 را در لباس تیم جدید خود خواهد پوشید.

سباستین هالر در مورد این انتقال گفت: "استادیوم دورتموند فوق العاده است، اما بزرگ ترین ورزشگاه بدون هواداران معنایی ندارد. من به سختی می توانم برای بازی کردن در دورتموند صبر کنم و می خواهم به عنوان بخشی از خانواده دورتموند، حمایت بیش از 80 هزار تماشاگر این باشگاه را احساس کنم. امیدوارم در سال‌های آینده با هم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم و سپس بتوانیم با هم جشن بگیریم."

سباستین هالر 28 ساله در سال 2019 با مبلغ 45 میلیون پوند راهی وستهام شد، اما این انتقال موفقیت آمیز نبود و او 18 ماه بعد با کمتر از نصف این قیمت به آژاکس فروخته شد. اما این ستاره باتجربه زیر نظر اریک تن هاخ متحول شده و به ستاره ای بزرگ تبدیل شد. هالر در فصل 22-2021 در 42 بازی 34 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل نیز ارسال کرد. همچنین او در مرحله گروهی فصل گذشته نیز به عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا برگزیده شد. دورتموند پیش از این و برای پر کردن جای خالی ارلینگ هالند، یک مهاجم دیگر به نام کریم آدیمی را نیز از ردبول سالزبورگ به خدمت گرفته بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rawom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین ارلینگ هالند مشخص شد؛ هالر در دورتموند