تاریخ انتشار: 1401/04/16 19:47
کد خبر: 19678

رسمی؛ قرارداد جو گومز با لیورپول تمدید شد

جو گومز، مدافع انگلیسی و 25 ساله مرسی سایدی ها قرارداد خود را با لیورپول تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد.
رسمی؛ قرارداد جو گومز با لیورپول تمدید شد

جو گومز، مدافع مستحکم لیورپول به شایعات در مورد آینده خود در لیورپول با یک قرارداد پنج ساله و جدید پایان داده و سومین بازیکن تمدیدی در تابستان امسال لقب گرفت. لیورپول پیش از این در تابستان امسال قرارداد محمد صلاح و جیمز میلنر را تمدید کرده بود و حالا جو گومز نیز تا تابستان سال 2027 و تا سن 30 سالگی در استادیوم آنفیلد ماندگار خواهد شد. گومز در سال 2015 و در سن 18 سالگی از چارلتون راهی لیورپول شد و تا امروز هفت فصل لباس این تیم را به تن کرده است.

جو گومز گفت: "این یک لحظه خاص و ماندگار برای من و خانواده ام است. شما در کودکی چنین رویای در سر دارید و من بدون هیچ تردیدی این پیشنهاد را پذیرفتم. لیورپول تیمی باورنکردنی بود و از نظر من، احتمالا یکی از بهترین ها، اگر نگویم بهترین باشگاه جهان در این مقطع است. تمدید قرارداد با باشگاه لیورپول واقعا تصمیم آسانی بود. بدیهی است که من مدت زیادی است که اینجا هستم، اما هنوز احساس جوانی می کنم و همانطور که شما می دانید سال های فوق العاده ای همچنان پیش روی من قرار دارند. 

من می خواهم بیشتر یاد بگیرم و حالا زمان کافی برای انجام این کار دارم. فکر می کنم اینجا بستر لازم برای رسیدن به این هدف با این سرمربی، کادر فنی و هم تیمی هایم فراهم است و اینگونه مطمئن می شوم بهترین سال ها در پیش است.

چه کسی می‌تواند بگوید که ما نمی‌توانیم بیشتر از فصل گذشته موفق شویم؟ ما قطعا توانایی انجام این کار را داریم و این باور در تیم وجود دارد، فقط باید مانند فصل گذشته بازی به بازی پیش رفته و به خودمان اعتماد داشته باشیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by9bd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول در پی جذب متیو جرمی
نقل و انتقالات؛