تاریخ انتشار: 1401/04/17 10:56
کد خبر: 19659

ستاره چلسی به انتقال به میلان اصرار دارد

حکیم زیاش، مهاجم مراکشی و تکنیکی چلسی می خواهد در فصل تابستان امسال به میلان بپیوندد.
ستاره چلسی به انتقال به میلان اصرار دارد

حکیم زیاش در فصل گذشته و زیر نظر توماس توخل جایگاه ثابتی در ترکیب چلسی نداشت و بسیاری از مسابقات این تیم را از روی نیمکت تماشا کرد. به نظر می رسد خود این بازیکن تمایلی به ماندن در لندن برای فصل بعد ندارد و پیشنهاد میلان باعث شده حکیم زیاش تصمیم به مهاجرت به فوتبال ایتالیا بگیرد. نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد اطرافیان حکیم زیاش در روزهای اخیر برای انتقال به میلان با مدیران روسونری در تماس بوده اند و این ستاره مراکشی مشتاق رقم خوردن این انتقال در فصل تابستان است. 

البته نهایی شدن این توافق به این بستگی دارد که خود حکیم زیاش نیز کاهش دستمزد پنج میلیون یورویی خود را بپذیرد. در واقع سقف پرداخت دستمزد در باشگاه میلان 4.5 میلیون یورو در سال تعیین شده و حکیم زیاش برای انتقال به این باشگاه باید دست به فداکاری بزرگی بزند. مذاکرات اولیه بر روی یک قرضی بلند مدت و برای دو فصل متمرکز شده و بعید است چلسی قصدی مبنی بر فروش دائمی این بازیکت داشته باشد. 

به نظر می رسد مذاکرات رسمی در این هفته بین دو باشگاه آغاز شود و با توجه به اینکه خود حکیم زیاش مشتاق این انتقال است، احتمال توافق زودهنگام بین چلسی و میلان وجود دارد. البته چلسی فقط در صورتی حکیم زیاش را به میلان قرض می دهد که در قرارداد بند خرید اجباری وجود داشته باشد در صورت مهاجرت به ایتالیا، حکیم زیاش احتمالا تبدیل به مهره ای فیکس و تاثیرگذار در ترکیب روسونری در لیگ و اروپا خواهد شد و در حال حاضر چنین موقعیتی برای او در ترکیب چلسی وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kekqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مالدینی و تایید انتقال ستاره چلسی به میلان