تاریخ انتشار: 1401/04/17 11:08
کد خبر: 19658

دلیل سفر مالک چلسی به بارسلونا چه بود؟ (عکس)

تاد بولی، مالک چلسی دیروز به بارسلونا سفر کرد تا در مورد برخی معاملات احتمالی با این باشگاه مذاکره کند.
دلیل سفر مالک چلسی به بارسلونا چه بود؟ (عکس)

آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی و سابق چلسی دیروز رسما لباس بارسلونا را به تن کرد و مراسم معارفه این بازیکن برگزار شد. اما به نظر می رسد داستان چلسی و بارسلونا در فصل تابستان ادامه دارد و حالا مذاکرات روند رسمی تری به خود گرفته است. متئو آلمانی مدیر بارسلونا، جوردی کرایف مشاور و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه همگی در این دیدار با تاد بولی و بهداد اقبالی حضور داشتند، اما هنوز خروجی رسمی از این سلسله مذاکرات اعلام نشده است. 

بارسلونا خواهان جذب سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو، دو مدافع کناری و اسپانیایی چلسی شده و آماده است به جای پرداخت رقم کامل، بازیکنانی را به عنوان بخشی از این دو انتقال به چلسی پیشنهاد دهد. به نظر می رسد در این جلسه نام سرجینو دست، مدافع کناری و آمریکایی و ممفیس دیپای، ستاره هلندی، در میان اسامی پیشنهادی حضور داشته باشند.

چلسی خواهان جذب فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا نیز شده و تاد بولی در جریان این ملاقات مدعی شد توماس توخل علاقه زیادی به جذب این هافبک هلندی دارد. اما خود دی یونگ ترجیح می دهد زیر نظر اریک تن هاخ در منچستریونایتد بازی کند و به نظر می رسد بارسلونا نیز با این باشگاه بر سر مبلغ انتقالی به 70 میلیون پوند به توافق رسیده است. البته بر خلاف انتظار خبری از مطرح شدن نا عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و جوان بلوگرانا در جریان مذاکرات حضوری در شهر بارسلونا نبود و آینده این بازیکن همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5lme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین خرید رسمی بارسلونا؛ «کسیه» فرمانده میانه میدان تیم ژاوی