تاریخ انتشار: 1401/04/17 11:26
کد خبر: 19656

از لباس فصل بعد منچستریونایتد رونمایی شد (عکس)

از لباس اول باشگاه منچستریونایتد برای فصل بعد رونمایی شده است.
از لباس فصل بعد منچستریونایتد رونمایی شد (عکس)

علیرغم نتایج ضعیف سال های اخیر، منچستریونایتد همچنان یکی از محبوب ترین تیم های فوتبال در جهان به شمار می آید و همه ساله لباس فصل جدید این باشگاه مورد استقبال جهانی قرار می گیرد. امسال منچستریونایتد از لباس جنجالی و جذاب خود رونمایی کرده که به شدت هم مورد توجه قرار گرفته است.

یقه این لباس به شکلی متفاوت و سنتی طراحی شده و روی این یقه طرح خاصی به چشم می خورد که رنگ و بوی تازه ای به پیراهن فصل بعد شیاطین سرخ بخشیده است. یقه هایی به این سبک در لباس های پیشین منچستریونایتد یادآور بازیکنان افسانه ای با شماره هفت است؛ ستاره هایی مانند جورج بست، دیوید بکام، اریک کانتونا، کریستیانو رونالدو، برایان رابسون و الا تون.

پیراهن جدید همچنین با متریال 100 درصد بازیافتی ساخته شده و نشانی از آخرین نوآوری آدیداس برای تنظیم دمای بدن بازیکن است. گردش هوا و ایجاد احساس خنکی، به آرامش و اعتماد به نفس در بازیکنان در طول مسابقه کمک می کند.  باز هم به شکلی سنتی، این لباس از دگمه نیز برخوردار بوده و سه خط همیشگی آدیداس نیز روی سرشانه بازیکنان دیده می شود. به نظر می رسد این طرح مورد استقبال هواداران یونایتد قرار گرفته و آنها امیدوار به درخشش این تیم در فصل جدید با این لباس هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekdmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو غایب بزرگ تور تایلند منچستریونایتد