تاریخ انتشار: 1401/04/17 12:03
کد خبر: 19652

ریبری:توپ طلا حق من بود، نه رونالدو و مسی!

فرانک ریبری، ستاره باتجربه و فرانسوی خودش را لایق دریافت توپ طلا در سال 2013 می داند.
ریبری:توپ طلا حق من بود، نه رونالدو و مسی!

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی و سابق بایرن مونیخ در رده بندی توپ طلای سال 2013 پس از کریستیانو رونالدو و لئو مسی در رده سوم قرار گرفت. فرانک ریبری در آن فصل نقش مهمی در کسب سه گانه بایرن مونیخ داشته و با نمایش های درخشان خود بارها به داد تیمش رسید، اما این جایزه در نهایت نصیب رونالدو شد. حالا فرانک ریبری این انتخاب را ناعادلانه دانسته و حس می کند قبل از آغاز مراسم اهدای جایزه اتفاقات عجیبی رخ داده است.

فرانک ریبری گفت: "این رای گیری ناعادلانه بود، من یک فصل باورنکردنی داشتم و باید توپ طلا را می بردم. زمان رای گیری را تمدید کردند، اتفاقات عجیبی رخ داد و من احساس کردم که این یک انتخاب سیاسی است. احساس می کنم بیش از رونالدو و مسی لایق دریافت توپ طلا بودم.

از دست دادن قهرمانی در سال 2006؟  فرانسه بهتر بازی کرد، اما فوتبال همین است. ایتالیا از نظر روحی بسیار قوی بود و دیوید ترزگه که  جای من را در زمین گرفت یک پنالتی از دست داد. با این حال دیوید در یورو 2000 مقابل ایتالیا گل طلایی را زده بود. این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. وقتی به واکنش جیجی بوفون مقابل ضربه سر زین الدین زیدان فکر کنم متحیر می شوم. من و بوفون طرز فکر مشترکی داریم، ما در زمین خوشحالیم و من منتظر او در فصل آینده سری آ هستم.

دومین فصل حضور در سالرنیتانا؟ من اینجا محبت زیادی می بینم و همه برای فوتبال زندگی می کنند. وقتی برنده نمی شویم، غم و اندوه را در چشمان هواداران می بینم و این مرا بسیار ناراحت می کند. من هرگز شکست را نپذیرفته ام و فصل گذشته نیز گرچه می‌دانستم بقا در سری آ سخت است، اما همه کار را برای رسیدن به این هدف انجام دادم. البته این دستاورد مثل فتح یک جام نیست، اما این شاهکار برای همیشه در قلب من باقی خواهد ماند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3998kq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه عملکرد مسی و رونالدو در 2020+عکس