تاریخ انتشار: 1401/04/17 13:07
کد خبر: 19644

قاتل اینتر؛ فاصله‌ای تا انتقال به نراتزوری نداشتم

اولیویه ژیرو، ستاره باتجربه میلان مدعی شد فاصله ای تا انتقال به اینتر، رقیب روسونری نداشته است.
قاتل اینتر؛ فاصله‌ای تا انتقال به نراتزوری نداشتم

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی و گلزن چلسی یک سال پیش به روسونری پیوست و با گلزنی برابر رم، ناپولی، اینتر و در آخرین بازی فصل مقابل ساسولو، نقشی کلیدی در قهرمانی میلان بعد از یک دهه و در فصل گذشته ایفا کرد. البته انتقال به ایتالیا می توانست زودتر برای اولیویه ژیرو رقم بخورد، زیرا لاتزیو و اینتر در ژانویه 2020 در حال مذاکره برای جذب او بودند و در نهایت این اتفاق رخ نداد. حالا این ستاره فرانسوی از روند انتقال به میلان و موفقیت در این باشگاه سخن گفته است. نباید فراموش کرد بریس ژیرو مقابل نراتزوری در آخرین دربی سری آ در ماه فوریه به روسونری کمک کرد تا پیروز شده و در نهایت سرنوشت فصل را عوض کند.

اولیویه ژیرو گفت: "در آن مقطع به طور منظم در چلسی بازی نکرده و مهاجم سوم بودم، بنابراین سعی کردم با فرانک لمپارد راه حلی پیدا کنم. نمی‌توانستم در آن وضعیت ادامه دهم و می خواستم جدا شوم، اما لمپارد به من گفت که به یک گزینه جایگزین نیاز دارد. او به من قول داد که فرصت بیشتری داشته باشم و این اتفاق رخ داد، فکر می کنم در ده بازی پایانی فصل هشت گل زدم و خدا را شکر که به لیگ قهرمانان 10 راه یافتیم. 

در آن مقطع باشگاه های ایتالیایی به دنبال من بودند، اما اینتر به من گفت که دیگر پولی برای جذب من ندارد، آنهم در شرایطی من همه کار برای انتقال به این تیم انجام داده بودم. همچنین با ایگلی تارخ، مدیر ورزشی لاتزیو نیز ملاقات کردم، او فقط برای دیدار با من به فرودگاه آمد.

من آنقدر تمایل به جدایی از چلسی داشتم که حتی به فرانک لمپارد گفتم که به تاتنهام می‌پیوندم، زیرا می‌دانستم ژوزه مورینیو من را می‌خواهد. البته در نهایت فکر می‌کنم این تصمین سختی بود، زیرا من برای آرسنال نیز بازی کرده بودم. سرنوشت جوری رقم خورد که من اینجا باشم و پیراهن روسونری را بپوشم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3womz5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست در دربی؟ اینتر و میلان قابل مقایسه نیستند