تاریخ انتشار: 1401/04/18 19:19
کد خبر: 19597

پیام صریح چلسی؛ بارسا خواب این دو بازیکن را ببیند؟

مارکوس آلونسو و سزار آسپلیکوئتا، دو مدافع مورد علاقه بارسلونا همراه با چلسی راهی تور آمریکا خواهند شد.
پیام صریح چلسی؛ بارسا خواب این دو بازیکن را ببیند؟

هفته گذشته تاد بولی، مالک باشگاه چلسی در بارسلون حضور داشت و با مدیران بارسا ملاقات کرد. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، محور گفت و گوها در مورد فرانکی دی یونگ، سزار آسپلیکوئتا و مارکوس آلونسو بود. بارسا از مدت ها پیش با آلونسو و آسپلیکوئتا به توافق شخصی رسیده و مذاکرات با مدیران سابق چلسی نیز خوب پیش رفته بود ولی با تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه لندنی، همه چیز منتفی شد. بارسا حالا باید سران جدید چلسی را راضی کند که کار ساده ای نخواهد بود.

در حالی که رسانه های کاتالونیا ادعا کرده بودند آسپلیکوئتا با سه میلیون یورو به زودی پیراهن بارسا را به تن خواهد کرد، نام او امروز در فهرست 29 نفره بازیکنان چلسی برای تور آمریکا قرار گرفت. مارکوس آلونسو هم در این فهرست حضور دارد تا چلسی پیام صریحی برای بارسلونا بفرستد.

 دیاریو اسپورت، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا در این رابطه ادعا کرد که علی رغم پیشرفت مذاکرات دو باشگاه اما توماس توخل، سرمربی چلسی مخالف شماره یک جدایی دو مدافع اسپانیایی خود است و به باشگاه اعلام کرده که به آنها برای فصل بعد نیاز دارد. تابستانی طولانی در پیش است و باید دید در روزها و هفته های پیش رو چه تحولاتی رخ خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e5qz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل سفر مالک چلسی به بارسلونا چه بود؟ (عکس)