تاریخ انتشار: 1401/04/20 20:17
کد خبر: 19508

بازگشت مهاجم هلندی بارسا به فرانسه

بر اساس گزارشها در اروپا، جدایی ممفیس دیپای از بارسلونا و ملحق شدن او به المپیک مارسی، قطعی است.
بازگشت مهاجم هلندی بارسا به فرانسه

 بعد از گزارش امروز رسانه‌های اسپانیایی مبنی بر اینکه خروج ممفیس دیپای از بارسلونا قطعی شده است، رسانه‌ها در فرانسه مدعی هستند که او به این کشور رفته و مقصد بعدی‌اش باشگاه المپیک مارسی خواهد بود.

قرارداد ستاره هلندی با بارسلونا سال آینده به پایان می‌رسد و بارسا امسال از تمام قوای خود برای فروش دیپای استفاده می‌کند. در این میان، المپیک مارسی که فصل آینده در چمپیونزلیگ حضور خواهد داشت به شدت به دنبال تقویت خط حمله‌اش بوده و به این منظور، مهاجم هلندی را در نظر گرفته.

علاوه بر تصمیم بارسلونا برای فروش دیپای، به علت پایان مدت قراردادش در تابستان آینده، او می‌داند که با ماندگار شدن عثمان دمبله و احتمال پیوستن رافینیا از لیدز و لواندوفسکی از بایرن مونیخ، فصل آینده کار او برای راه یافتن به ترکیب اصلی بارسا بسیار دشوار خواهد بود. این در حالی است که ژاوی به مهاجم هلندی علاقه دارد ولی مدیریت باشگاه تصمیم خود را گرفته و دیپای را خواهد فروخت.

در روزهای اخیر رسانه‌های فرانسوی از تمایل چند باشگاه از جمله تاتنهام، یوونتوس، و اینتر برای جذب دیپای خبر داده بودند ولی با توجه به اینکه ستاره هلندی پیش از پیوستن به بارسا بازیکن لیون بوده و خاطرات خوبی از دوران بازی در فرانسه دارد، رسانه‌های این کشور معتقدند شانس مارسی برای خرید این ستاره هلندی بیشتر از سایرین خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekx66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فروش دیپای قطعی است؛ ستاره هلندی در انگلیس