تاریخ انتشار: 1401/04/22 18:49
کد خبر: 19404

خرید بعدی و تابستانی منچستریونایتد قطعی شد

لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس با قراردادی پنج ساله و دستمزدی 6.5 میلیون یورویی در سال راهی منچستریونایتد می شود.
خرید بعدی و تابستانی منچستریونایتد قطعی شد

بعد از انفعال ممتد و نگران کننده مدیران منچستریونایتد در روزهای ابتدایی پنجره تابستانی، به نظر می رسد خریدهای جدید این تیم یکی بعد از دیگری از راه می رسند. نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه منچستریونایتد در حال حاضر در آمستردام هستند تا با مدیران آژاکس دیدار کرده و توافق برای انتقال لیساندرو مارتینز به اولدترافورد را نهایی کنند. مدیران یونایتد با مارتینز به صورت شخصی به توافق رسیده اند و خود این بازیکن تمایلی زیادی به بازی کردن زیر نظر اریک تن هاخ دارد. باشگاه منچستریونایتد قراردادی به ارزش 46 میلیون پوند به آژاکس پیشنهاد داده که البته شامل پاداش هایی برای لیساندرو مارتینز نیز می‌شود و به نظر این رقم مورد قبول باشگاه هلندی قرار خواهد گرفت. 

آرسنال حالا از رقابت برای جذب این مدافع آرژانتینی خارج شده و شیاطین سرخ تنها مشتری جدی او به شمار می آیند. به نظر می رسد لیساندرو مارتینز با قراردادی پنج ساله راهی باشگاه جدید خود می شود و در اولدترافورد سالانه 6.5 میلیون یورو نیز دستمزد دریافت خواهد کرد. اریک تن هاخ علاقه زیادی به انتقال لیساندرو مارتینز به رختکن تیمش داشت و به نظر می رسد توافق بین طرفین نهایی شده است. 

بعد از این انتقال، مدیران یونایتد برای توافق با کریستین اریکسن وارد عمل شده و ستاره دانمارکی و سابق برنتفورد را به لیست تیم خود اضافه خواهند کرد. اما خرید فرانکی دی یونگ از بارسلونا همچنان هدف بزرگ و دشوار شیاطین سرخ در فصل تابستان باقی خواهد ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399dex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست رد به سینه رونالدو؛ پاریس کریس را نمی‌خواهد