تاریخ انتشار: 1401/04/22 19:38
کد خبر: 19399

مثلث آبی‌رنگ مرگبار؛ آیا چلسی به رویایش می‌رسد؟

با قطعی شدن انتقال رحیم استرلینگ به چلسی، و شایعات درباره احتمال اضافه شدن کریستیانو رونالدو به این تیم، آبی‌های لندن رویای تماشای یک مثلث مرگبار در خط حمله تیم‌شان را می‌بینند.
مثلث آبی‌رنگ مرگبار؛ آیا چلسی به رویایش می‌رسد؟

تاد بولی، مالک جدید چلسی، اولین خرید بزرگ تابستانی خود را قطعی کرده و رحیم استرلینگ با قراردادی 55 میلیون یورویی از منچسترسیتی راهی لندن شده تا از فصل آینده در استمفوردبریج بازی کند.

اما یک احتمال جذاب دیگر این روزها بیش از پیش برای چلسی، قابل تصور به نظر می‌رسد. انتقال یکی از ابرستاره‌های فوتبال دنیا، کریستیانو رونالدو.

با اینکه گفته می‌شود توماس توخل از یک انتقال پر سر و صدا و ناموفق دیگر، شبیه به ماجرای روملو لوکاکو، می‌ترسد و از این نگران است که حضور رونالدو هماهنگی رختکن چلسی را به هم بریزد، ولی مالک جدید باشگاه، برای خرید ستاره پرتغالی اصرار دارد.

روزنامه انگلیسی دیلی‌استار مدعی است تاد بولی به توماس توخل اطلاع داده که حضور رونالدو را جدی گرفته و از هم‌اکنون به دنبال پیدا کردن ترکیبی باشد که کریستیانو در آن حضور دارد. سوال اینجا است که توخل در صورت در اختیار داشتن رونالدو، تیمش را با چه ترکیبی به میدان خواهد فرستاد؟

حضور ادوارد مندی در درون دروازه چلسی، قطعی است. یکی دیگر از موارد قطعی در ترکیب چلسی، حضور ریس جیمز و بن چیلول در پست وینگرهای چپ و راست است. اما توخل در پست دفاع گزینه‌های متعددی دارد. اگر شایعات پیوستن کالیدو کولیبالی و کیمپمبه را کنار بگذاریم و فرض کنیم آسپیلی‌کوئتا این تیم را ترک نخواهد کرد، سه مدافع چلسی که حضورشان در ترکیب قطعی خواهد بود عبارتند از سار، سیلوا و آسپیلی‌کوئتا.

ترکیب احتمالی چلسی در صورت پیوستن کریستیانو رونالدو به این تیم

در خط میانی هم گزینه‌های اصلی توخل، میسون ماونت و جورجینیو خواهند بود. البته انگولو کانته هم از شانس زیادی برای بازی در این پست برخوردار است ولی با توجه به مصدومیت فعلی او از ناحیه زانو، در اوایل فصل احتمال حضور او کمتر خواهد بود.

مثلث مرگبار رویایی چلسی اما در خط حمله به میدان خواهد رفت. در صورت پیوستن رونالدو به تیم لندنی، کای هاورتز در سمت چپ و استرلینگ در سمت راست خط حمله حضور پیدا کرده و کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجم مرکزی، امید اصلی گلزنی آبی‌ها خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488bda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقصد بعدی رونالدو؟ بالای 70درصد، چلسی