تاریخ انتشار: 1401/04/24 21:56
کد خبر: 19303

قطعی؛ بنزما غایب بزرگ اولین ال‌کلاسیکوی فصل

کریم بنزما را در ال کلاسیکوی پیش رو نخواهیم دید و رئال باید بدون بهترین بازیکنش در لاس وگاس به مصاف بارسا برود.
قطعی؛ بنزما غایب بزرگ اولین ال‌کلاسیکوی فصل

کریم بنزما را باید غایب بزرگ رئال در بازی دوستانه برابر بارسا در لاس وگاس دانست. دیداری که 9 روز دیگر در ورزشگاه 65 هزار نفری لاس وگاس به انجام خواهد رسید و تمام بلیت هایش نیز فروش رفته است. بنزما با صلاحدید کارلو آنچلوتی استراحتی طولانی تر از دیگر هم تیمی هایش خواهد داشت و قرار است 4 روز دیگر در آمریکا به اردوی رئال اضافه شود. 

این در حالی است که از یک هفته پیش تمرینات پیش فصل رئال شروع شده و ملی پوشان تیم نیز در روزهای اخیر به تمرینات اضافه شده اند. آخرین بار که کریم در ال کلاسیکو غایب بود، رئال 0-4 بازی را در برنابئو به بارسا واگذار کرد( ال کلاسیکوی اخیر دو تیم در لالیگا).

بنزما فصل قبل در 46 بازی موفق به زدن 44 گل و ارسال 17 پاس گل شد و قطع به یقین برنده توپ طلای 2022 نیز خواهد بود.

بنزما به نظر فصل پیش رو نیز در خط حمله بی رقیب خواهد بود و رئال قصد جذب مهاجمی دیگر ندارد. این را فلورنتینو پرز، رئیس رئال ماه پیش اعتراف کرد و دیروز کارلو آنچلوتی نیز تایید کرد که پس از رودیگر و شوامنی، پرونده نقل و انتقالات رئال بسته شده است. کریم این فرصت را دارد تا بدون هیچ مشکلی از عنوان آقای گلی خود در لالیگا دفاع کند و حتی از مرز 30 گل نیز بگذرد که برایش رکورد شخصی خواهد بود. او همچنین با 323 گل، پس از رونالدو برترین گلزن تاریخ باشگاه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488bxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه آنچلوتی برای جانشینی بنزما مشخص شد


جانشین بنزما؛ بازیکنی که هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد
نقشه غیر‌منتظره رئال مادرید برای ستاره فرانسوی