تاریخ انتشار: 1401/04/27 18:51
کد خبر: 19165

مرادی‌فر: مس یکی از تیم‌های مدعی لیگ بعدی است

حسن مرادی فر بازیکن جدید مس کرمان می گوید که با حضور کادر قدرتمند در این تیم، آنها می توانند فصل بعد یک تیم مدعی باشند.
مرادی‌فر: مس یکی از تیم‌های مدعی لیگ بعدی است

عملکرد خوب حسن مرادی فر در 12 دیدار پایان فصل لیگ قبل با نفت مسجدسلیمان، باعث افزایش قدرت در خط دفاعی این تیم شد که حاصل آن ثبت 6 کلین شیت برای این تیم و بقا در لیگ برتر بود. این مسئله منجر به حضور مرادی فر در تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان شد.

این بازیکن در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره حضور در مس گفت: خدا را شکر فصل قبل عملکرد خیلی خوبی در تیم نفت مسجدسلیمان داشتم و این مسئله منجر به این شد که پیشنهاد مس کرمان به دستم برسد. با توجه به اینکه مس یکی از بهترین و حرفه ای ترین باشگاه های ایرانی است و سازمان و نظم خاص خودش را دارد، تصمیم گرفتم امسال در خدمت این تیم باشم.

وی گفت: از اعتماد آقای حسن خانی تشکر می کنم که به من لطف داشتند و برای این همکاری، از من دعوت کردند. خیلی خوشحالم که در خدمت تیم مس هستم و امیدوارم تا بتوانم جواب این اعتماد را به خوبی بدهم.

او در ادامه گفت: مس یکی از باشگاه های با سابقه ایران محسوب می شود و حتی حضور در آسیا را تجربه کرده و سابقه قهرمانی را نیز در کارنامه دارد. آنها تیم تازه تأسیسی نیستند ولی چند سالی بود که در دسته یک حضور داشتند.

وی ادامه داد: مس کادرفنی خیلی خوبی دارد و فصل قبل در لیگ آزادگان نتایج خوبی کسب کردند و موفق شدند به لیگ برتر صعود کنند. آنها امسال با نظم و انضباط خاصی پیگیر کارهایشان هستند. همه دست به دست هم داده اند تا تمام تلاششان را انجام دهند و مس را به جایگاه اصلی خود برگردانند.

مرادی فر صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: سه، چهار روزی است که به تیم اضافه شده ام و تمرینات در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود. با سخت گیری های آقا فرزاد همه مصمم هستند که هر طوری شده سعی کنیم مس را به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسانیم.

او درخصوص اینکه زمان حضور در خوشه طلایی توانست گل زیبایی را از زمین خودی وارد دروازه مس کند، پاسخ داد: این اتفاق 2 فصل قبل در لیگ یک رخ داد. در آن زمان مس با اختلاف امتیاز زیادی در صدر قرار داشت و آن دیدار برای ما خیلی حساس بود. خدا را شکر در آن بازی عملکرد خوبی داشتم و توانستم از فاصله دور، یک گل به یادماندنی به ثمر برسانم و گل ماندگاری شود. اتفاقا از وقتی به مس آمده ام، بچه ها درباره آن گل صحبت می کنند. امیدوارم امسال بتوانم از آن گل ها برای مس به ثمر برسانم و آن گل را جبران کنم.

بازیکن جدید مس گفت: مس می تواند سورپرایز لیگ بعد باشد. همه با نهایت تلاش وظیفه شان را انجام می دهند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. مس می تواند خودش را ثابت کند و نشان دهد لیاقتش خیلی بیشتر از اینهاست.

مرادی فر در پایان گفت: به هواداران مس قول می دهم که در لیگ جدید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا با این تیم نتایج خوبی را به دست آورده و سایر رقبا به چشم یک مدعی به مس کرمان نگاه کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qapxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ دسته یک معرفی شد+پوستر
با نظر کارشناسان فرتاک ورزشی؛