تاریخ انتشار: 1401/04/28 08:47
کد خبر: 19146

گل محمدی: نه به این صورت ترکیه نمی رویم!

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان با برپایی اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه موافقت کرد.
گل محمدی: نه به این صورت ترکیه نمی رویم!

این درحالی است که پیش تر گفته می شد، شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان با سفر پرسپولیسی ها به ترکیه مخالفت کرده است.

در همان مقطع و درحالی که به سرمربی پرسپولیس گفته شده بود به دلیل مخالفت شورای برون مرزی و یک مقدار مشکلات مالی امکان برگزاری اردوی تیمش در ترکیه وجود ندارد ناگهان یحیی گل محمدی خبر دار شد استقلال به این کشور همسایه سفر می‌کند!

استقلال که همچون پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند یکشنبه گذشته (۲۶ تیر) راهی آنکارا شد تا اردوی خود را در این شهر برگزار کند.

مدت اردوی آبی پوشان در ترکیه ۱۰ روزه خواهد بود. شنیدیم بلافاصله پس از انتشار این خبر یحیی گل محمدی با عصبانیت با مدیران پرسپولیس تماس گرفت و پرسید: شورای برون مرزی فقط با سفر پرسپولیس مخالف است؟!

البته یحیی گل محمدی به این نیز بسنده نکرد و در مصاحبه جنجالی اخیر خودش  در مورد لغو شدن اردوی ترکیه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: "چرا ما نتوانستیم به ترکیه برویم؟ باشگاه خصوصی شده که این مشکلات برطرف شود. پول بورس در حساب باشگاه است، اما نمی‌توانیم برداشت کنیم. سوال من این است که چرا این پول فقط برای ما قفل است و آن تیم دیگر مشکلی در این رابطه ندارد؟"

مصاحبه ای که واکنش استقلالی ها را نیز به دنبال داشت تا بیانیه ای علیه سرمربی پرسپولیس نوشته و منتشر کنند. وقتی یحیی گل محمدی متوجه شد که با مخالفت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، نمی تواند تیمش را به اردوی خارجی و ترکیه ببرد تصمیم دیگری گرفت.

از روز یکشنبه ۲۶ تیرماه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس اردوی شبانه روزی خود را در هتل آزادی تهران آغاز کردند و قرار است این اردو تا امروز ادامه داشته باشد. خبر موافقت شورای برون مرزی درحالی به یحیی گل محمدی رسید که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند این تیم هفته آینده به ترکیه سفر می کند.

شورای برون مرزی موافقت کرده و مدیران باشگاه نیز مشکل مالی ندارند اما حرف آخر را باید یحیی گل محمدی بزند که ظاهرا تا به لحظه نگارش این گزارش تصمیمی نگرفته است.

شنیدیم دلیل اصلی مخالفت اولیه یحیی گل محمدی با این سفر نامناسب بودن کمپ مورد نظر است. ظاهرا باشگاه پرسپولیس با کمپ کایسری هماهنگ کرده که با اتوبوس ۸ ساعت با استانبول فاصله دارد!

گویا به یحیی گل محمدی اطلاع داده اند که کمپ مورد اشاره امکانات مناسبی نداشته و اصلا برای اردوی آماده سازی تیم بزرگ پرسپولیس مناسب نیست مضاف بر اینکه در این محل تیمی برای انجام بازی دوستانه حضور ندارد!

همه این موارد دست به دست هم داده است تا یحیی گل محمدی فعلا با سفر پرسپولیس به ترکیه برای حضور در این کمپ مخالفت کند.

سرمربی پرسپولیس از مدیران باشگاه خود خواسته است هرچه زودتر کمپی مناسب برای تیمش پیدا کنند که نه تنها امکانات مناسبی داشته باشد بلکه از استانبول یا آنکارا فاصله زیادی نداشته باشد و این تیم با پرواز بتواند خودش را به نزدیکی آن برساند. از طرفی یحیی گل محمدی به مدیران باشگاه پیغام داده است که امکانات، شرایط کمپ و انجام بازی های دوستانه مناسب نیز در دستور کار دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8pzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۲ ایجنت بلای جان پرسپولیس شدند