تاریخ انتشار: 1401/04/28 19:09
کد خبر: 19114

انتقال رونالدو به اتلتیکو؟ چراغ سبز سیمئونه! (عکس)

پسر دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید به شایعات در مورد احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به این تیم دامن زده است.
انتقال رونالدو به اتلتیکو؟ چراغ سبز سیمئونه! (عکس)

نشریه آ.اس روز گذشته در گزارشی مدعی شد اتلتیکو مادرید به دنبال جذب کریستیانو رونالدو است. این ستاره پرتغالی مورد توجه دیگو سیمئونه قرار گرفته و این سرمربی آرژانتینی به حضور احتمالی رونالدو در واندا متروپولیتانو چراغ سبز نشان داده است. ستاره پرتغالی نمی‌خواهد به بازی در منچستریونایتد ادامه دهد و قصد دارد به باشگاه دیگری برود تا در فصل آینده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. 

ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو، این بازیکن را به باشگاه های مختلف اروپایی مانند بایرن مونیخ، چلسی و پاری سن ژرمن پیشنهاد داده و البته پاسخ همه منفی بوده است. حالا اتلتیکومادرید اخیرا به عنوان گزینه جدی دیگر ظاهر شده و ممکن است رونالدو فصل بعد دوباره در لالیگا بازی کند.

حالا جانلوکا سیمئونه، یکی از پسران ال چولو که در حال حاضر در تیم خرز در اسپانیا بازی می کند، به احتمال نهایی شدن این شایعات دامن زده است. او امروز توییتی را بازنشر کرد که در مورد خرید احتمالی رونالدو و حضور این بازیکن در اتلتیکومادرید بوده است. در این پست نوشته شده است: "کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته به مادرید بازگردد و البته برای اتلتیکو بازی کند. ژرژ مندس نیز تلاش می کند تا CR7 به متروپولیتانو برسد. سیمئونه نیز چراغ سبز نشان داده است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9wqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو در اتلتیکو؛ توئیتی که زود حذف شد!