تاریخ انتشار: 1401/04/28 19:47
کد خبر: 19111

امیدهای جوان آنچلوتی؛ نسل آینده‌دار رئال مادرید

در فهرست 28نفره اعلام شده از طرف کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، برای حضور در تور آمریکا، نام چهار بازیکن دیده می‌شود که از تیم جوانان رئال دعوت شده‌اند.
امیدهای جوان آنچلوتی؛ نسل آینده‌دار رئال مادرید

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، که تیمش برای برگزاری اردوی تدارکاتی پیش‌فصل، آمریکا را انتخاب کرده است نام 28 بازیکن را برای شرکت در این کمپ اعلام کرد. نکته جالب توجه در این فهرست، حضور نام چهار بازیکن کم سن و سال است که از تیم رده سنی جوانان رئال دعوت شده‌اند.

رئال مادرید در تور آمریکا با تیمهای بارسلونا، یوونتوس و کلوب آمه‌ریکا دیدارهای دوستانه برگزار خواهد کرد.

در فهرست معرفی‌شده آنچلوتی، دو دروازه‌بان، یک مدافع و یک مهاجم از رده سنی جوانان به تیم بزرگسالان فرا خوانده شده‌اند: لوئیس لوپز و لوکاس کانیزارس به عنوان دروازه‌بان، وینسیسوس توبیاس به عنوان مدافع و لاتاسا به عنوان مهاجم.

لوئیس لوپز
دروازه‌بان 21ساله که پیشتر هم سابقه دعوت شدن به تیم اول رئال را داشت. او در اکتبر 2020 برای بازی در یک ال‌کلاسیکو به تیم اول دعوت شده بود. او فصل گذشته هم در چندین بازی به عنوان سنگربان سوم رئال معرفی شده بود.

لوکاس کانیزارس
او پسر 20ساله دروازه‌بان سالها قبل فوتبال اسپانیا است. کانیزارس جوان از فصل گذشته به عضویت تیم رئال کاستیا درآمد که تیم باشگاه رئال مادرید در دسته سوم فوتبال اسپانیا است.

وینیسیوس توبیاس
مدافع 18ساله برزیلی که در ماه آوریل به صورت قرضی از شاختار دونتسک به رئال پیوست. از او به عنوان یکی از آینده‌دارترین جوان اروپا یاد می‌شود. توبیاس فصل گذشته در رئال کاستیا بازی می‌کرد و رئال از این گزینه برخوردار است که در پایان قرارداد قرضی او را از شاختار خریداری کند.

لاتاسه
مهاجم 21ساله از جمله بازیکنانی است که آنچلوتی علاقه بسیاری به او پیدا کرده است. سرمربی رئال معتقد است لاتاسه می‌تواند در سالهای آینده بهترین جانشین برای کریم بنزما باشد. سرمربی رئال فصل گذشته حتی در بازی مقابل کادیز، در لالیگا، او را برای اولین بار به عنوان بازیکن تیم اول باشگاه به میدان فرستاد. لاتاسه در سال 2020 به عنوان بهترین بازیکن لیگ جوانان یوفا انتخاب شد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keywx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماسک‌های فضایی رئال؛ بدنسازی در سخت‌ترین شرایط