تاریخ انتشار: 1401/04/29 19:39
کد خبر: 19064

سوارز؛ اولین گزینه دورتموند برای جانشینی سباستین هالر

دورتموند ممکن است برای پر کردن جای خالی سباستین هالر، مهاجم خود که به سرطان مبتلا شد، لوئیس سوارز را به‌عنوان بازیکن آزاد به‌خدمت بگیرد.
سوارز؛ اولین گزینه دورتموند برای جانشینی سباستین هالر

 بوروسیا دورتموند در روزهای اخیر بدترین خبر ممکن را در آستانه شروع فصل جدید دریافت کرد. سباستین هالر، خرید جدید این باشگاه که قرار بود در فصل آینده به‌عنوان شماره 9 به میدان برود مجبور شد اردوی تمرینی بوروسیا را ترک کند چرا که پزشکان تشخیص دادند به سرطان مبتلا است.

هالر 28ساله بعد از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی کامل، ابتلایش به سرطان بیضه را تایید کرد و گفت با هواداران دورتموند عهد می‌بندد که سلامتش را به‌دست آورده و قوی‌تر از همیشه بازگردد.

مدیران دورتموند می‌دانند که مهاجم اصلی‌شان در فصل آینده را برای مدتی طولانی در اختیار نخواهند داشت و در نتیجه باید برای پر کردن جای خالی او فکری بکنند. دورتموند بعد از پیوستن مهاجم اول فصل گذشته‌اش، ارلینگ هالند، به منچسترسیتی، هالر را به‌خدمت گرفت تا در فصل آینده خیالش بابت شماره 9 راحت باشد.

شبکه اسکای آلمان در گزارشی اعلام کرد که مدیران برنامه‌های لوئیس سوارز به دورتموند پیشنهاد داده‌اند که مهاجم اروگوئه‌ای که این روزها بازیکن آزاد است به این باشگاه آلمانی منتقل شود.

سوارز که در شروع تابستان و بعد از پایان قراردادش با اتلتیکو با این تیم خداحافظی کرد در حال حاضر بدون تیم است. ستاره اروگوئه‌ای در سال 2020 از بارسلونا به اتلتیکو پیوست و 83 بازی برای تیم دیگو سیمئونه انجام داد. او در این مدت 34 گل برای روخی‌بلانکو به ثمر رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5p9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ غول آژاکس جانشین ارلینگ هالند شد (عکس)