تاریخ انتشار: 1401/04/30 11:54
زنده از بولونیا با نبرد هیجان انگیز
کد خبر: 19037

روز موعود فرا رسید؛ همه ایران منتظر هت‌تریک تاریخی

بالاخره انتظارها امشب به پایان می رسد و دو تیم ایران و لهستان رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.
روز موعود فرا رسید؛ همه ایران منتظر هت‌تریک تاریخی

 تیم ملی والیبال ایران شروع خیلی خوبی را در هفته اول لیگ ملت‌ها تجربه نکرد و دو شکست غیرمنتظره را مقابل هلند و ژاپن متحمل شد که این موضوع انتقادات زیادی را از ملی پوشان به همراه داشت.

در هفته دوم مسابقات نیز شروع ناامید کننده‌ای داشتیم و در سه ست متوالی مقابل بلغارستان شکست خوردیم. اما استارت عملکرد فوق العاده تیم ملی در لیگ ملت ها از تقابل با آمریکا زده شد، جایی که تیم جوان ایران مقابل تیم بدون شکست آمریکا در سه ست پیاپی به پیروزی رسید. اگرچه در ادامه مقابل ایتالیا شکست خوردیم اما پیروزی برابر کانادا همه را به آینده امیدوار کرد.

اوج کار تیم ملی والیبال ایران هفته سوم مسابقات بود، جایی که ملی پوشان برابر سه حریف بزرگ و قدرتمند خود یعنی لهستان، اسلوونی و صربستان به پیروزی رسیدند تا نهایتاً به عنوان تیم هفتم جواز حضور در مرحله نهایی VNL را کسب کرده و یک بار دیگر حریف لهستان شوند.

روز موعود بالاخره فرا رسید و تیم ملی والیبال ایران امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت ها به مصاف رقیب سنتی خود یعنی لهستان می‌رود. تکرار نبرد دور گروهی که در آن مسابقه تیم بهروز عطایی در یک جدال بسیار تماشایی و فوق العاده با نتیجه ٣-٢ به پیروزی رسید.

در فاصله چند ساعت مانده به شروع این جدال حساس با اتفاقات و گزارش آن در کنار شما خواهیم بود.

*ایران و لهستان امشب از ساعت ٢٣:٣٠ در بولونیا به مصاف هم می‌روند.

*تیم ملی والیبال آمریکا شب گذشته موفق به شکست برزیل شد تا راهی نیمه نهایی شود. آنها اکنون منتظر نتیجه دیدار امشب ایران و لهستان هستند تا حریف شان در نیمه نهایی مشخص شود.

*کری خوانی لهستانی‌ها پیش از بازی امشب یکی از نکات مهم بود که حتی با واکنش برخی از بازیکنان ایران از جمله کاپیتان میلاد عبادی پور نیز همراه بود.

* تیم ملی والیبال ایران امشب با پیراهن سرمه ای به میدان خواهد رفت.

* دستیاران بهروز عطایی دیدار شب گذشته آمریکا و برزیل را از نزدیک تماشا کردند تا در صورت صعود ایران به نیمه نهایی حریف بعدی مان را آنالیز کرده باشند.

* بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که نبرد امین اسماعیل نژاد و بارتوش کورک نقش زیادی در تعیین پیروز مسابقه امشب دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8j85

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران ۳ - ونزوئلا صفر/ شاگردان آلکنو سنگ تمام گذاشتند