تاریخ انتشار: 1401/04/30 14:35
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:
کد خبر: 19029

به دنبال ساختن یک تیم جوان و آینده‌دار هستیم/ فصل آینده شرایط دشوار است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدتی را برای تیم فوتبال شهرداری همدان انجام داده‌ایم و به دنبال ساختن یک تیم جوان و آینده‌دار هستیم.
به دنبال ساختن یک تیم جوان و آینده‌دار هستیم/ فصل آینده شرایط دشوار است

احمد جمشیدیان با اشاره به شرایط باشگاه شهرداری همدان اظهار داشت: باشگاه شهرداری همدان یکی از کم‌ حاشیه‌ترین و با ثبات‌ترین باشگاه‌های کشورمان است که در این سال‌ها با رویکرد بومی‌گرایی و اعتماد به جوانان این استان توانسته قدم‌های بزرگی را بر دارد.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان با حداقل امکانات با بازیکنان و کادرفنی بومی نتایج بسیار خوبی را در چند فصل اخیر کسب کرده همچنین جا دارد از رضا طلایی‌منش سرمربی و کادرفنی‌شان برای زحمات ۲ فصل گذشته تقدیر کرده و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط سخت فصل پیش‌رو لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: متأسّفانه  ۷۰ درصد شاکله اصلی این تیم به دلایل مختلف اعم از دیر بسته شدن و مسائل مالی از ما جدا شده‌اند و همین موضوع کار را برای ما سخت‌تر کرده است.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت را برای بازسازی تیم در نظر گرفته‌ایم  تا با هماهنگی با آکادمی باشگاه بتوانیم در آینده یک تیم جوان و آینده‌دار را بسازیم.

وی با اشاره به برنامه تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: چند روزی تمرینات را در همدان دنبال می‌کنیم و بعد از چند روز یک اردوی درون استانی را برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در مرحله بعدی چند روز به بازیکنان استراحت خواهیم داد و یک اردو و چند بازی تدارکاتی را در خارج استان برگزار می‌کنیم.

جمشیدیان با اشاره به نقل و انتقالات تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: نقل و انتقالات از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام می‌شود و هر روز نفرات جدیدی به ما اضافه می‌شوند تا هر چه زودتر بتوانیم به ترکیب بازیکنان اصلی برسیم.

وی افزود: تا جایی که ظرفیت بازیکنان بومی استان به ما اجازه دهد پیرو سیاست‌های باشگاه در تلاش هستیم از بازیکنان بومی جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه روی کاغذ فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال کشور سخت پیش‌بینی می‌شود، بیان کرد: فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتایج ضعیف ماشین‌سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر از ابتدا به نوعی شانزده تیمی بود اما امسال با توجه به شرایط تیم‌ها کار دشواری را پیش‌رو خواهیم داشت.

جمشیدیان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت‌های شهردار، شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و رئیس و معاون‌ ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در کنار هواداران‌مان بهترین نتایج را کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayl6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احمد جمشیدیان سرمربی شهرداری همدان شد

قائد رحمتی دوباره زیر نظر رحمتی(عکس)
بازگشت هافبک اراکی‌ها به تمرینات؛