تاریخ انتشار: 1401/04/30 19:06
کد خبر: 19017

چرا دیبالا شماره 10 رم را نخواست؟ احترام به توتیِ بزرگ

پائولو دیبالا، خرید جدید آاس رم، درباره علت نپذیرفتن پیراهن شماره 10 این باشگاه توضیح داد و گفت در آینده ممکن است پیراهن افسانه‌ای فرانچسکو توتی را به تن کند.
چرا دیبالا شماره 10 رم را نخواست؟ احترام به توتیِ بزرگ

 پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی اخیرا به باشگاه آاس رم پیوست تا از فصل آینده شاگرد ژوزه مورینیو باشد. در بدو ورود دیبالا به رم، پیراهن شماره 10 باشگاه به او پیشنهاد شد ولی او به‌خاطر احترام به فرانچسکو توتی، اسطوره جیلاروسی، این پیراهن را نپذیرفت و ترجیح داد فصل آینده با شماره 21، شماره سابق خود در یوونتوس، به میدان برود.

دیبالا در حال حاضر در کشور پرتغال به سر می‌برد، جایی که رم کمپ تابستانی خود را دایر کرده است. دیبالا که در روزهای اخیر با امضای قراردادی سه‌ساله به جیلاروسی پیوست، مصمم است این باشگاه را بار دیگر به لیگ قهرمانان بازگرداند.

دیبالا برای اولین بار درباره علت نپذیرفتن پیراهن شماره 10 باشگاه رم توضیح داد. پیراهنی افسانه‌ای برای رمی‌ها که به دلیل تعلق داشتن آن به اسطوره بزرگ باشگاه، فرانچسکو توتی، پیراهنی خاص به حساب می‌آید.

دیبالا در این‌باره گفت:" مدیر ورزشی باشگاه پیشنهاد داد که شماره 10 را بگیرم. پیراهنی که اینجا به‌خاطر فرانچسکو توتی خیلی مهم است. ولی این پیراهن باید همچنان به نام او باشد. من از آنها تشکر کردم و گفتم به این پیراهن باید احترام گذاشت چرا که پوشیدنش مسئولیت بسیار بزرگی به‌همراه دارد.

شاید یک روز این پیراهن را به تن کنم ولی امروز با شماره قدیمی خودم، شماره 21، راحت هستم. من به این شماره عادت دارم و با شماره 21 بود که اولین‌بار ستاره شدم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qap6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دیبالا پیشنهاد رُم را پذیرفت/ لاخویا شاگرد جدید مورینیو