تاریخ انتشار: 1401/04/31 10:37
کد خبر: 18999

خوشحالی بایرن از جایزه مانه: باعث افتخار ماست

مدیران بایرن مونیخ از انتخاب سادیو مانه، ستاره سنگالی، به عنوان بهترین بازیکن سال آفریقا بسیار خوشحال هستند.
خوشحالی بایرن از جایزه مانه: باعث افتخار ماست

مانه یک سال رویایی را به همراه تیم ملی کشورش سپری کرد و موفق شد افتخارات بسیاری رابه همراه آنها به دست آورد.
این بازیکن زمستان سال گذشته جام قهرمانی جام ملت‌های آفریقا را بالای سر برد. این نه تنها اولین تجربه او از چنین افتخاری بود، بلکه اولین قهرمانی سنگال در تاریخ این رقابت‌ها  نیز به حساب می‌آمد. 
او همچنین چند هفته بعد بار دیگر و این بار در پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی مصر رفت و باز هم برابر این تیم به پیروزی رسید تا سهمیه حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده باشد. 
مانه در هر دوی این موفقیت‌ها نقشی کلیدی را ایفا کرد و حضورش در زمین از اهمیت بسیاری برای تیم ملی کشورش برخوردار بود و در نهایت نیز به عنوان بهترین بازیکن سال قاره آفریقا انتخاب شد. 


اولیور کان پس از اهدای این جایزه به مانه گفت: ما از جایزه او بسیار خوشحال هستیم. بایرن در طول تاریخ طولانی‌اش هرگز بهترین بازیکن سال آفریقا را در تیمش نداشته است و این باعث افتخار ما است. ما بسیار افتخار می‌کنیم که او حالا با باشگاه ماست و اهداف بزرگ بسیاری با این بازیکن داریم.»
حسن صالح حمیدزیچ نیز در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« سادیو مانه بازیکنی در کلاس جهانی است. او انسانی بزرگ و متواضع و با روحیه و ذهنیت عالی است. او شایسته جایزه بهترین بازیکن آفریقایی سال است و من برای او و خانواده‌اش بسیار خوشحال هستم.»
مدیر ورزشی بایرن در ادامه اضافه کرد:« مانه باعث شد که سنگال به قهرمانی جام ملت‌ها برسد. او یک قهرمان است که دارایی ارزشمندی برای بایرن به حساب می‌آید. او نقش بسیار مهمی در تیم ما ایفا خواهد کرد و به ما کمک می‌کند که در این فصل دشوار با وجود برگزاری جام جهانی در ماه دسامبر، به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488rwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناراحتی لیورپولی‌ها از مصاحبه جدید سادیو مانه