تاریخ انتشار: 1401/04/31 11:25
کد خبر: 18995

طعنه لاپورتا به رئال؛ نگران باخت در وگاس نباشید!

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، جنگ روانی را پیش از اولین ال‌کلاسیکوی فصل آغاز کرده است.
طعنه لاپورتا به رئال؛ نگران باخت در وگاس نباشید!

رئال مادرید و بارسلونا قرار است صبح یکشنبه به وقت ایران در دیداری تدارکاتی و دوستانه در لاس وگاس به مصاف یکدیگر بروند. 
هر دو تیم برای برگزاری تور تمرینی پیش فصل به کشور آمریکا سفر کرده‌اند و برگزاری این بازی نیز بخشی از توافق و قرارداد آنها برای همین اردو است. 
کارلو آنچلوتی پیش از این در نشست خبری‌ای که در آمریکا برگزار کرد مدعی شده بود که این دیدار حتی زمانی که دوستانه و غیر رسمی هم باشد از اهمیت بسیاری برخوردار است و حالا به نظر می‌رسد که طرف مقابل نیز همین نظر را دارد. 
لوییس کاراسکو که پیش از این شعار و طرح گرافیکی معروف خوان لاپورتا برای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا را طراحی کرده و به اجرا گذاشته بود، حالا طرح جنجالی دیگری را به نمایش گذاشته است. این طرح در نزدیکی سانتیاگو برنابئو به تصویر گذاشته شده بود، وعده دیدار دوباره با رئالی‌ها را می‌داد و همین جنجال زیادی را به پا کرد.


روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده که لاپورتا از او خواسته تا طرحی جذاب و با همان تاثیرگذاری را ارائه دهد و او نیز شعار جدیدی را برای کمپین تبلیغاتی بارسا پیش از دیدار برابر رئال مادرید طراحی کرده که توجه بسیاری را جلب کرده است. 
در این پیام آمده:« اتفاقی که در لاس وگاس می‌افتد، همین جا در لاس وگاس می‌ماند.» بسیاری مدعی شده بودند که در واقع این اشاره به رئالی‌هاست که در صورت شکست در این بازی، نباید خیلی شرمنده و ناراحت باشند. 


اما حالا متن کامل این پیام منتشر شده است:« رئالی‌ها، آرام باشید! اتفاقی که در لاس وگاس می‌افتد، همین جا در لاس وگاس می‌ماند.» حالا بسیاری باور دارند که این شعار فوتبال‌دوستان را به یاد پیروزی 0-4 بارسا برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی برگشت فصل قبل در سانتیاگو برنابئو می‌اندازد و در واقع طعنه به آنها به خاطر این شکست است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9vnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین برزیلی‌های تاریخ بارسلونا +عکس