تاریخ انتشار: 1401/05/01 18:55
کد خبر: 18935

آلگری: یوونتوس فصل جدید فقط یک هدف دارد

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس از عملکرد این فصل در پنجره تابستانی امسال رضایت دارد.
آلگری: یوونتوس فصل جدید فقط یک هدف دارد

یوونتوس در روزهای اخیر ستاره‌هایی مانند پل پوگبا، گلیسون برمر و آنخل دی ماریا را به ترکیب خود اضافه کرده و عملکرد درخشانی در پنجره تابستانی امسال داشته است. مکس آلگری، سرمربی باتجربه بیانکونری به تمجید از عملکرد مدیران یوونتوس پرداخت و مدعی شد تمام هدف آنها فتح اسکودتو در پایان فصل بعد خواهد بود.

مکس آلگری گفت: پل پوگبا و آنخل دی ماریا خریدهایی فوق العاده‌ای برای یوونتوس هستند و در ادامه ما بازیکن جوانی مانند گاتی و دیگران داریم که باید شرایط آنها نیز را ارزیابی کنم. من از انتقال گلیسون برمر به یوونتوس بسیار خوشحالم، او ویژگی‌هایی را دارد که ما به دنبالش بودیم و بازیکنی با قدرت بدنی بالا محسوب می‌شود. مدافعان زیادی در این سطح در فوتبال حضور ندارند و باشگاه یوونتوس در یافتن سریع جایگزین برای ماتیس دی لیخت، بسیار خوب عمل کرد. 

من از شرایط یوونتوس در پنجره تابستانی امسال واقعا راضی هستم، اما باید از اینجا به بعد به بازی‌های بیانکونری در طول فصل فکر کنیم و در حال حاضر تنها کمتر از یک ماه تا شروع فصل جدید باقی مانده است.  مثل همیشه در حال دستیابی به تمام اهداف فصلی قرار داریم. بازیکنان بسیار مهمی راهی یوونتوس شده‌اند و برخی با تجربه و برخی دیگر جوان هستند. این سال دوم حضور من روی نیمکت یوونتوس خواهد بود و این نقطه شروع خوبی است. ما به خصوص پس از اتمام فصل گذشته آن‌هم بدون جام، برای اولین‌بار در 10 سال اخیر، وظیفه داریم که فاتح اسکودتو شویم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ke7zd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمزی برای ترک یوونتوس ۴ میلیون یورو می‌خواهد