تاریخ انتشار: 1401/05/01 18:44
کد خبر: 18934

ستاره PSG شاگرد مورینیو خواهد شد

جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی و باتجربه باشگاه پاری‌سن ژرمن در آستانه انتقال به رم ایتالیا قرار گرفته است.
ستاره PSG شاگرد مورینیو خواهد شد

یک سال قبل بود که قرارداد جورجینیو واینالدوم، هافبک 31 ساله لیورپول با این باشگاه به اتمام رسید و علی‌رغم تمایل مرسی سایدی‌ها به تمدید، این اتفاق رخ نداد. برای چند ماه به نظر می‌رسید انتقال این بازیکن به بارسلونا قطعی شده و او شاگرد رونالد کومان در نوکمپ خواهد شد، اما تعلل بیش از حد این باشگاه باعث شد جورجینیو واینالدوم راهی پاری‌سن ژرمن شود. فصل اول حضور این بازیکن در پاریس به بدترین شکل ممکن پیش رفت و او اغلب مسابقات این تیم را از روی نیمکت تماشا کرد.

حالا نشریه کارلچومرکاتو مدعی شد این ستاره هلندی و پرافتخار با قرارداد قرضی به‌مدت یک فصل و انتقال به جمع شاگردان ژوزه مورینیو موافقت کرده و فصل بعد با لباس جالوروسی به میدان خواهد رفت. البته هنوز از نظر مالی بین دو باشگاه توافق نشده، اما به نظر می‌رسد این اختلاف نیز به‌زودی حل خواهد شد. در واقع مدیران باشگاه رم مایل به پرداخت 40 درصد از دستمزد جورجی واینالدوم در پاری‌سن ژرمن و حدود 9 میلیون یورو هستند، اما مدیران تیم پاریسی ترجیح می‌دهند جالوروسی 60 درصد این رقم را بپردازد. 

البته خود جورجینیو واینالدوم علاقه زیادی به نهایی شدن این انتقال و رفتن به پایتخت ایتالیا دارد، زیرا او در سال جام جهانی نمی‌خواهد شانس قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی هلند را از دست بدهد و در صورت ادامه این روند در پاری‌سن ژرمن و نیمکت نشینی‌های متوالی، احتمال رخ دادن این اتفاق وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j56bo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پاری سن ژرمن "آقای خاص" را نمی‌خواهد