تاریخ انتشار: 1401/05/01 19:57
کد خبر: 18931

میلان نه؛ ستاره پرتغالی راهی PSG خواهد شد

به نظر می رسد میلان در پروژه جذب رناتو سانچس شکست خورده و ستاره پرتغالی باشگاه لیل با پاری سن ژرمن به توافق رسیده است.

 رناتو سانچس، ملی پوش جوان و پرتغالی در ماه های اخیر در لیست خرید روسونری قرار داشت و به نظر می رسید او در تابستان امسال راهی سن سیرو خواهد شد. اما رناتو سانچس در ادامه دستمزد مورد نظر خود را افزایش داد تا توافقات اولیه بین طرفین از بین برود. در ادامه پاری سن ژرمن وارد عمل شده و حالا به نظر می رسد انتقال رناتو سانچس به این باشگاه نهایی شده است.

نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد مدیران پاری سن ژرمن در حال برنامه ریزی برای برگزاری نشستی با مدیران باشگاه لیل برای امشب بوده و اطمینان دارند که می توانند در مورد مبلغ انتقال به توافق برسند. خود رناتو سانچس نیز ظاهرا پاری سن ژرمن را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده و با این باشگاه به توافق شخصی دست یافته است. این بازیکن در دیدار با کریستوف گالتیه و لوئیس کامپوس، سرمربی و مدیر ورزشی سابق لیل و فعلی پاری سن ژرمن با آنها به توافق دست یافته و قصد دارد روزهای درخشان خود در ترکیب این باشگاه را در پاریس نیز تکرار کند.

آنخل دی ماریا، بهترین پاسور تاریخ تیم پاری سن ژرمن بعد از هفت فصل درخشان از این باشگاه جدا و راهی یوونتوس شد و به نظر می رسد آنها قصد دارند رناتو سانچس 25 ساله را به عنوان جانشین این ستاره آرژانتینی جذب کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxz5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رناتو سانچس در PSG؛ رسمی تا ساعاتی دیگر