تاریخ انتشار: 1401/05/01 21:32
کد خبر: 18927

فرهاد مجیدی و بمب‌ترکانی در تیم الاتحاد کلبا

به نظر می‌رسد پدیده جوان فوتبال ایران طی روزهای آینده به جمع شاگردان فرهاد مجیدی در تیم الاتحاد کلبا اضافه می‌شود.
فرهاد مجیدی و بمب‌ترکانی در تیم الاتحاد کلبا

تیم فوتبال الاتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی خود را آماده حضور در فصل جدید لیگ امارات می‌کند. شاگردان مجیدی طی روزهای گذشته به اتریش سفر کرده‌اند تا اردوی پیش‌فصل خود را در این کشور بگذرانند اما نکته جالب‌توجه اینکه برخلاف گابریله پین، صالح مصطفوی، علی ربانی و امیر مرتضایی که دستیاران مجیدی هستند و به اتریش سفر کرده‌اند، سرمربی جوان زردپوشان اماراتی در دبی مانده و پیگیر روند نقل‌وانتقالات تیمش است.

فلیپ کیچ هافبک سابق تیم ملی اسلواکی اولین خرید خارجی بود که با نظر فرهاد مجیدی به فهرست الاتحاد کلبا اضافه شد. سپس مدیران باشگاه اماراتی به سراغ جذب دنیل بیسا هافبک ایتالیایی برزیل‌الاصل رفتند و توانستند این هافبک باتجربه را برای حضور در جمع شاگردان مجیدی متقاعد کنند تا دومین خرید خارجی الاتحاد کلبا هم به‌ثبت برسد.

مهدی قایدی پدیده جوان و 23 ساله فوتبال ایران که فصل گذشته با قراردادی 5 ساله از استقلال به شباب‌الاهلی امارات رفت، یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی فرهاد مجیدی در لیگ امارات بود و او علاقه‌مند بود تا دوباره با قایدی همکاری داشته باشد و مذاکراتی میان طرفین طی روزهای گذشته انجام شده است.

مجیدی و بمب‌ترکانی در ادنوک لیگ

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که در دبی مانده تا پیگیر نقل‌وانتقالات تیمش باشد، بسیار علاقه‌مند به همکاری دوباره با مهدی قایدی است اما قرارداد بلندمدت او با باشگاه اماراتی باعث شده تا روند جذب قایدی دشوار شود. با این‌حال امروز برخی رسانه‌های اماراتی مدعی شدند که لئوناردو ژاردیم سرمربی جدید شباب‌الاهلی نام مهدی قایدی را در لیست مازاد تیمش قرار داده تا مسیر جدایی این وینگر ایرانی به مقصد تیم مجیدی آسان شود.

شباب‌الاهلی قرار است زیرنظر ژاردیم اردوی پیش‌فصل خود را در کشور صربستان بگذراند اما نکته جالب‌توجه اینکه برخلاف احمد نوراللهی، نام مهدی قایدی در فهرست سفر به صربستان قرار نگرفته تا شایعات پیرامون جدایی قطعی قایدی از تیم شباب‌الاهلی جدی‌تر شود و به نظر می‌رسد حالا این پدیده جوان فوتبال ایران در آستانه همکاری دوباره با فرهاد مجیدی قرار گرفته تا در کنار کادر ایرانی، مجیدی از حضور بازیکن ایرانی هم در تیم الاتحاد کلبا بهره ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488rpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نگرانی بزرگ هواداران استقلال درباره مهدی قایدی ؛ ستاره محبوب فرهاد مجیدی در آستانه جدایی