تاریخ انتشار: 1401/05/02 19:14
کد خبر: 18885

تن‌هاخ دست‌بردار نیست؛ تیم ملی هلند در اولدترافورد؟

منچستریونایتد به زودی برای جذب دنزل دامفریس، ستاره هلندی اینترمیلان، پیشنهادی رسمی به این باشگاه ارائه خواهد داد.
تن‌هاخ دست‌بردار نیست؛ تیم ملی هلند در اولدترافورد؟

رسانه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد باشگاه منچستریونایتد آماده است تا به زودی پیشنهادی رسمی برای خرید ستاره هلندی اینترمیلان، دنزل دامفریس، به این باشگاه ایتالیایی ارائه دهد.

البته شیاطین سرخ در صورتی قادر به ارائه این پیشنهاد خواهند بود که بتوانند آرون وان بیساکا را به فروش برسانند. پیشتر اعلام شده بود که وان بیساکا قرار است با یک قرارداد قرضی دیگر به کریستال پالاس برگردد.

گاتزتا می‌گوید اینترمیلان در حال حاضر ارزش دامفریس را دست‌کم 40 میلیون یورو ارزیابی می‌کند. اما اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی یونایتد، یکی از شیفتگان این بازیکن هلندی 26ساله است و به مدیران یونایتد اعلام کرد فصل آینده او را در تیمش نیاز خواهد داشت.

دامفریس بازیکنی سرعتی است که می‌تواند به عنوان مدافع علاقه‌مند به پیشروی، در سبک بازی مورد علاقه تن‌هاخ، نقش موثری بازی کند. منچستریونایتد در این پست، دو بازیکن در اختیار دارد: وان بیساکا و دیوگو دالوت. تن‌هاخ معتقد است ستاره هلندی کیفیتی به مراتب بهتر از این دو بازیکن دارد.

یکی از دلایلی که یونایتد را به خرید دامفریس امیدوار کرده وضعیت مالی بغرنج اینتر است. باشگاه ایتالیایی باید تا تابستان آینده دست‌کم 60 میلیون یورو درآمد اضافی داشته باشد تا تعادل بودجه‌اش برقرار شود. اینتر برای دامفریس قیمتی 40 میلیون یورویی در نظر گرفته است. نراتزوری ستاره هلندی‌اش را یک سال پیش تنها با پرداخت 15 میلیون یورو بدست آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m89nw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شرط منچستریونایتد برای جدایی کریستیانو رونالدو

ستاره معروف بالاخره قرمز پوش شد
توافق 85 میلیون یورویی منچستریونایتد و دی یونگ