تاریخ انتشار: 1401/05/02 19:53
کد خبر: 18882

چرا پیکه در ال‌کلاسیکو هو شد؟ به خاطر شکیرا

جرارد پیکه در جریان ال‌کلاسیکوی دوستانه در آمریکا از سوی هواداران رئال و بارسا هو شد. اما علت هو شدن او از سوی هواداران بارسلونا چه بود؟
چرا پیکه در ال‌کلاسیکو هو شد؟ به خاطر شکیرا

جرارد پیکه بعد از جدایی پر سر و صدا از شکیرا تلاش زیادی کرد تا این ماجرا به فراموشی سپرده شود و او بتواند به زندگی عادی برگردد. ولی اتفاقات ال‌کلاسیکوی دوستانه در آمریکا نشان داد شبح شکیرا همچنان پیکه را تعقیب می‌کند.

شاگردان ژاوی هرناندز که در قالب اردوی تدارکاتی پیش‌فصل در آمریکا به سر می‌برند موفق شدند در یک بازی دوستانه مقابل حریف سنتی دیرینه‌شان‌، رئال مادرید، با نتیجه 1-0 به پیروزی برسند. اما یکی از اتفاقات عجیب این بازی، هو شدن جرارد پیکه بود.

پیکه سابقه هو شدن در ال‌کلاسیکوها را دارد. اما او تا پیش از این تنها از سوی هواداران رئال هو شده بود. عجیب بودن اتفاقات دیشب این بود که این بار هواداران خودی هم ستاره بارسا را هو کردند.

جرارد پیکه اخیرا بعد از 12 سال زندگی مشترک با شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی، از او جدا شد. جدایی این دو یکی از خبرسازترین جدایی‌های سالهای اخیر به حساب می‌آمد.

در جریان مسابقه دو تیم در لاس‌وگاس، پیکه هر زمانی که صاحب توپ شد با سوت زدن و هو کردن هواداران هر دو تیم مواجه شد. روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی مدعی شد علت این سوتها و هو کردن‌ها، علاقه‌مندی تماشاچیان لاتین‌تبار مسابقه به شکیرا بوده است.

بخش مهمی از هواداران بارسا و رئال مادرید که برای تماشای این ال‌کلاسیکوی دوستانه در لاس‌وگاس به ورزشگاه رفته بودند از آمریکایی‌های لاتین‌تبار بودند. این تماشاچی‌ها به ادعای مارکا برای حمایت از هم‌تبار خود شکیرا علیه جرارد پیکه دست به اعتراض زدند.

جوردی آلبا، هم‌تیمی پیکه، در پایان بازی سعی کرد از پاسخ به سوال درباره علت هو شدن پیکه طفره برود. او در این باره گفت:" نمی‌دانم علت این سوت زدن‌ها و هو کردن‌ها چه بود. بله‌، ما هم آنها را شنیدیم ولی بعید می‌دانم پیکه به این مساله خیلی توجه کند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j56kk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آتش‌بس پیکه و شکیرا به خاطر فرزندان