تاریخ انتشار: 1401/05/02 20:27
کد خبر: 18880

هالند: گواردیولا معرکه و البته کمی دیوانه است!

ارلینگ هالند، خرید بزرگ منچسترسیتی در تابستان امسال، بعد از گلزنی در دیدار دوستانه مقابل بایرن به ستایش از سرمربی‌اش پپ گواردیولا پرداخت.
هالند: گواردیولا معرکه و البته کمی دیوانه است!

ارلینگ هالند، خرید بزرگ منچسترسیتی در تابستان امسال، که امید بسیاری از هواداران سیتی فصل آینده به ساقهای پای او است، بعد از درخشش در بازی دوستانه مقابل بایرن مونیخ، به ستایش از مربی جدیدش، پپ گواردیولا پرداخت.

هالند نشان داد از بازی کردن زیر نظر یکی از بزرگترین مربیان دنیای فوتبال خوشحال است. او از پپ به عنوان مربی معرکه‌ای یاد کرد که زندگی زیر نظرش جذاب و لذت‌بخش خواهد بود.

هالند که در دیدار دوستانه سیتی مقابل بایرن مونیخ تنها گل بازی را به ثمر رساند و عامل پیروزی تیمش بود بعد از بازی به خبرنگاران گفت از اینکه تنها 12 دقیقه بعد از شروع اولین بازی‌اش برای سیتی در موقعیت گلزنی قرار گرفت تعجب نکرد چرا که می‌داند پپ چه تیم درخشانی ساخته و پرداخته کرده است.

 

ستاره نروژی خط حمله منچسترسیتی در این باره گفت:" گواردیولا معرکه و البته کمی دیوانه است و من این را خیلی دوست دارم. ما دورانی جذاب و لذت‌بخش در پیش داریم. من تازه یک هفته است به سیتی پیوسته‌ام و نمی‌توانم چیز زیادی بگویم ولی در این مدت خوب تمرین کرده‌ام و آماده مراحل بعدی هستم.

همینطور که احتمالا می‌دانید من در سالهای گذشته خیلی از بازی‌های سیتی را تماشا می‌کردم. در خیلی از سالها سیتی بدون یک مهاجم نوک بود. بله، من حالا خودم را در این نقش می‌بینم و از اینکه امروز بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفتم اصلا تعجب نکردم".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekpb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناراحتی سیتیزن‌ها از هالند؛ پس پیراهن سیتی کو؟

گواردیولا خواهان یک انتقال بزرگ دیگر: ژوائو فلیکس!
منچسترسیتی ستاره اتلتیکو را می خواهد